Wat zijn jullie ervaringen met adsense van Google
Zijn er mensen die mij een indicatie kunnen geven van het aantal bezoekers dat je site minimaal moet krijgen om opbrengsten te genereren met AdSence.

http://www.hfdesign.nl
Het gaat er niet om hoeveel bezoekers
Het gaat om het aantal klikkers

Als je een beetje opbrengst wil hebben moet je zoiets als Marktplaatst.nl doen.
Maar ik denk toch zekker wel 100 bezoekers. Als er dan 1 klikt ben je weer 0,01 cent rijker :-)
Zeker niet. Een website met 300 views genereerd al 2/3 euro per maand.
Jaap Marcus schreef op 25.02.2005 13:28
Zeker niet. Een website met 300 views genereerd al 2/3 euro per maand.
En zijn die views dan per minuut, uur, dag, week, maand?

Elwin
Per dag
bedankt voor de reacties,

ik heb nog een andere vraag ik heb het idee dat Adsense bepaalde IP adressen blokt als er bijv. al 6 keer achterelkaar is geklikt op een advertentie binnen een te korte periode. Kan dat kloppen en is dit tijdelijk of permanent??

De account is niet volledig gelocked, kliks vanaf andere computers worden wel aangeslagen.
Ja Beveiliging ;)
Oke beveiliging, maar is dat permanent?
tijdelijk lijkt me...
Heb er sinds een tijdje ook een op www.vvv-forum.nl staan, en kwam toevallig op deze site uit toen ik zocht op adsense en werkelijke cpm op (hoe kan het ook anders) google.

Ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben maar het allemaal nog wat vaag vind, we zitten nu op bijna 60 dollar in 8 dagen, alleen vandaag is de werkelijke cpm zo'n 15 dollar cent, terwijl hij gister bijvoorbeeld 4 dollar was.

Iemand die me duidelijk (vage taal bij de google 'walkthrough') kan uitleggen hoe ik dit moet zien?

Reageren