Ik wilde even in het topic 'PHP wel kunnen lezen?' kijken en toen ik de pagina probeerde te openen gaf AVG 8 Pro aan dat er een virus op de pagina was. Iig werd er gemeld dat het iets was met JS/Downloader.js ofzo.

Wat is er mee aan de hand?
Volgens mij struikeld AVG gewoon over de base64 die daar staat. Ik heb hier de oude AVG free nog, die meld niks. Als ik de bron van de pagina bekijk zie ik ook geen rare dingen als Downloader.js ofzo...
De base64 die daar staat heb ik ook gedecoded, daar stond ook niks raars in...
Ik zie het iig niet. Maar misschien is het er wel (en ben ik helemaal geinfecteerd met allerlij enge dingen), want iemand anders krijgt ook een waarschuwing.
Doet dat er toe?
Idk, ik bedoelde het meer zo van dat hij ook AVG 8 heeft.
Oftewel, er is niets aan de hand ;)

(en ik had die internet storingen al voordat ik op dat topic kwam, geen foutmeldingen gekregen fzo. gebruik een te vertrouwen antivirus enzo, ligt het dus ook niet aan)

(en ik had die internet storingen al voordat ik op dat topic kwam, geen foutmeldingen gekregen fzo. gebruik een te vertrouwen antivirus enzo, ligt het dus ook niet aan)

Reageren