Dit vervangt:
<span style="font-style: italic">Testing</span>
in:
'spatie'Testing
Ik heb nog wat extra code regels nodig die ervoor zorgen die de verschijning van deze spatie voor de tekst Testing weghalen. Zou iemand mij daarbij kunnen helpen aub?
Bedankt voor de snelle reactie! Wat je voorstelt: de ' ' vervangen door '' is inderdaad een mogelijkheid.
Ik ben niet heel duidelijk geweest in mijn voorbeeld, daarom plaats ik er ee'n nieuw:
De code vervangt:
<span style="font-style: italic">Testing 1 2 3</span>
in:
'spatie'Testing'spatie'1'spatie'2'spatie'3
De extra codelijnen zouden er hetvolgende van moeten maken:
Testing'spatie'1'spatie'2'spatie'3
Wat jij voorstelt zou hetvolgende opleveren:
Testing123
Zou het mogelijk zijn om me de volledige trim codelijn die voor mij van toepassing is te geven aub? Ik ben me nog maar net aan het inwerken in programmering in het algemeen en in php in het bijzonder en ik kan nog niet goed overweg met de beschrijving van het trim commando.
Maar nu krijg ik warnings wanneer ik het bestand laat lopen:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mydir/includes/functions_posting.php:1125) in /mydir/includes/functions.php on line 3628
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mydir/includes/functions_posting.php:1125) in /mydir/includes/functions.php on line 3630
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mydir/includes/functions_posting.php:1125) in /mydir/includes/functions.php on line 3631
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mydir/includes/functions_posting.php:1125) in /mydir/includes/functions.php on line 3632
De respectievelijke lijnen in functions.php zijn:
3627 // application/xhtml+xml not used because of IE
3628 header('Content-type: text/html; charset=UTF-8');
3629
3630 header('Cache-Control: private, no-cache="set-cookie"');
3631 header('Expires: 0');
3632 header('Pragma: no-cache');
3633
3634 return;
Weet iemand welke code lijnen ik moet toevoegen om deze warnings ongedaan te krijgen aub?