een iframe van 199 bij 61 die zich zelf om de 3min25 refrest ik had het geprobeert maar is niet gelukt mischien weet iemand hier hoe het moet mijn dank is groot
En nu duidelijk en met leestekens?
Een iframe van w 199x bij h 61x . die zich zelf om de 3min25 refrest, ik had het geprobeert maar is niet gelukt . mischien weet iemand hier hoe het moet mijn dank is groot.!
kijk eens naar de post van Rens, daar staan twee links in, als je die doorleest zul je er waarschijnlijk wel uitkomen.
ronald schreef op 16.06.2008 16:20
Een iframe van w 199x bij h 61x . die zich zelf om de 3min25 refrest, ik had het geprobeert maar is niet gelukt . mischien weet iemand hier hoe het moet mijn dank is groot.!

We blijven hier nog altijd vriendelijk:

"Ik zou graag een iframe willen van 199x61 (breedtexhoogte), die zichzelf om de 3 minuten en 25 seconden refresht. Ik heb wat geprobeerd maar het is niet gelukt. Ik hoop dat iemand hier weet hoe het wel moet.

Mijn dank is groot!"

We zijn nog altijd geen slaafjes. Spreek ons dus normaal aan en geef ons geen orders.
mischien was het idd niet goed om zo te typen en bij deze sorry mensen.!
Vooruit met de geit. Waar loop je vast, wat doet hij niet wat hij volgens jou wel moet doen? Geef een stuk relevante code.
JS? AJAX? PHP (include)? Ooit gehoord dat iFrames dom en weet ik wat allemaal zijn? Denk eens na, op de iPhone/iPod Touch werken iFrames niet eens, dus waarom zou je ze gebruiken. Zeker weten dat dat over een aantal HTML versies verdwenen is.
<iframe src="pagina.php" height="199" width="61"></iframe>

en op pagina.php

<meta http-equiv="refresh" content="205;URL=pagina.php" />
Tommy schreef op 16.06.2008 20:43
Denk eens na, op de iPhone/iPod Touch werken iFrames niet eens, dus waarom zou je ze gebruiken.

Niet iedereen heeft zo'n mormel, en niet iedereen maakt websites voor dat mormel, dus niet iedereen weet dat een iframe niet werkt op zo'n ding.

JS? AJAX? PHP (include)?

Niet iedereen beschrikt over php, iets waarmee je ajax kan doen of javascript staat wel uit....

Zeker weten dat dat over een aantal HTML versies verdwenen is.

Gebruik eens die glazenbol vaker, kan je veel mensen hier sneller helpen.

Reageren