Hallo,

ik ben van plan een website te maken waar je een gratis mail adress kan aanmaken maar in ruil daarvoor moet je je msn lijst invoegen voor een invite
het script heb ik al
Dan had ik in me hoofd een soort aangepast contact formulier te maken waar je invult wat voor naam je van je mail wilt en je wachtwoord enzo.
maar HOE weet ik zeker dat die gene die msn lijst heeft ingevoerd
want ik heb een pagina gemaakt dan waar dat ding staat
iemand oplossing
beginner oplosing graag:P
Thx
Mijn msn krijg ook niemand.... dat is prive....

en dan ga je prive gegeveens versprijden.....

Trouwens denk dat je het niet gaat redden, met de bezoekers aantalen....

Grjes
Johnny
Je moet je mailserver gaan benaderen of je shell om nieuwe gebruikers toe te voegen
Is er ook maar één zinvolle reactie op de topic-start?

Het idee is gewoon niet al te best, maar had niemand die jongen de tip kunnen geven om eens bij de tutorials te kijken en aan de slag te gaan met php en MySQL.

Als hij dan een vraag heeft dat hij én gezocht heeft én een voorbeeld van het probleem heeft én dat hij zijn topic een fatsoenlijke naam heeft én dat het probleem goed geformuleerd is.

Enfin, hopelijk bezinkt dit topic snel
Beste Dennis,

Ik zou je nog maar eens 3x goedbedenken. Ik zit namelijk binnenkort niet te wachten op spammail dat ik nu bij jou een gratis email account moet aanmaken. Dit soort mailtjes gaat 99 van de 100x bij mensen gelijk in ongewenst. Ook zullen mensen op internet niet snel hun msn/login gegevens gaan invoeren. Het uiteindelijke doel wat je er mee wil bereiken zal door weinig mensen op prijs worden gesteld.

Mijn conclusie is dat het misschien leuk is om zo een script te maken maar om je te adviseren er niet online dingen mee te gaan doen.

grtz

Reageren