Ik heb sinds kort mijn eigen site af.
Helemaal gemaakt in PhotoShop.
Alle content moet ik nog afmaken, de pagina's zijn nog erg kort.
Het contact formulier moet alleen nog een kleine metamorfose ondergaan en dan is deze ook klaar.
Ben nu bezig met het nieuwssysteem.
Het gastenboek past nog niet lekker in het frame, alle problemen mbt het gb weet ik al.

check it out http://www.javara.tk
- Ik moet scrollen voor 1 milimeter ofsow
- die draadjes zijn best vaag/onduidelijk
- ik zou waar je de content in weergeeft wat groter maken want dit is erg klein

Verder ziet het er goed uit :)
ziet er zkr wel leuk uit. Alleen je site laad wat langzaam en de tekst is idd wat klein (in de plaatjes dan he)
- Dat langzaam laden komt door .TK domein, helaas.
- Die milimeter scrollen zou ik neit weten hoe dat komt. Ik heb in zowel FF als IE geen problemen en de hoogte wordt met % bepaald dus kan niet groter dan je beeld zijn.
- Die draadjes zijn al vele aanpassingen aan gedaan. Had ze eerst minder vaag, maar dan ging daar teveel aandacht naar uit. Had al rond gevraagd, men vond dit het beste :)
- Content vak wordt idd groter zodat ook meteen de tekst beter tot z'n recht komt!
Ik moet echt scrollen.. en dan kan je wel zeggen dat dat bij jouw niet zo is maar dat lost het probleem niet op ;)
Post dan ff screenshot ofso :)
ik hoef ook niet te scrollen, welke browser?
Hier is een scrollbalk, een klein stukje kan ik scrollen, maar is onnodig en zinloos. Dus ik zie hier het probleem niet van ;)

Browser: Firefox 1.0 -> Windows XP :)
ow die scrollbalk :P, nou zie ik hem ook ^^ trouwens wist je dat als je met ctrl ingedrukt op een vakje in een table klikt er een blauw lijntje omkomt in ff? ^^
Nu weet ik dat wel :P
Verrek, uitgaande van FF dan he.
Wat is daar dan toch het nut van dat blauwe randje :S

En ik zal dan de hoogte van de tabel maar 95% maken ofso, dan is die scroll ook meteen weg :P

Reageren