Mijn site zegdatniet.nl draait al aardige inkomsten zonder dat het script werkt en ik wat doe aan de site, dus eigenlijk zonde dat er geen goede site meer op draait. Ik vond het ook tijd voor een nieuw aansprekend design, vandaar dat er 1tje gemaakt heb. Ik had graag opmerkingen/tips. Is alles duidelijk te vinden? (ook navigatie e.d.?)
Is het een idee om een keer een test te doen op phphulp homepage?
We maken een scriptje dat unieke bezoekers telt en vervolgens een stukje JS/AJAX dat een request maakt naar de server, als deze request is gemaakt wordt voor die computer opgeslagen dat JS aan staan, kunnen we kijken hoeveel bezoekers geen JS aan hebben..
Is het een idee om een keer een test te doen op phphulp homepage?
We maken een scriptje dat unieke bezoekers telt en vervolgens een stukje JS/AJAX dat een request maakt naar de server, als deze request is gemaakt wordt voor die computer opgeslagen dat JS aan staan, kunnen we kijken hoeveel bezoekers geen JS aan hebben..
Nadeel daarvan is, dat je het niet kunt vergelijken met de hoeveelheid mensen die hun "images" aan heeft staan, aangezien je dat (denk ik) niet kan waarnemen..