Inderdaad is dat niet de meest ideale oplossing. Ik zou nu al het overzicht kwijt zijn... En dat wordt alleen maar erger. Sommige topics lijken ook op elkaar, welke moet je dan hebben, dat is ook maar de vraag.
[quote='Evert schreef op 13.07.2008 14:08']Gewoon alles bookmarken, met die nieuwe adresbalk van FF3 kijk ik toch nooit meer naar bookmarks..
Misschien kan dat wel voor jou uit, maar voor mensen die al in ongelovelijk veel topic hebben gereageerd is dat niet echt bepaald handig...[/quote]Doe niet alsof jij zo vreselijk veel post, je hebt ook maar 1100 posts.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik topics waarin ik post en waarvan ik nieuwsgierig ben hoe het afloopt bookmark en later weer verwijder. Ik post ook wel in topics waar dat me niet zoveel uit maakt, en als daar dan nog weer wat mee is dan zie ik die topics wel weer terug in de tracker.
?Onbekende gebruiker
13-07-2008 15:50
Evert schreef op 13.07.2008 15:30
[quote='Karl schreef op 13.07.2008 14:24'][quote='Evert schreef op 13.07.2008 14:08']Gewoon alles bookmarken, met die nieuwe adresbalk van FF3 kijk ik toch nooit meer naar bookmarks..
Misschien kan dat wel voor jou uit, maar voor mensen die al in ongelovelijk veel topic hebben gereageerd is dat niet echt bepaald handig...[/quote]Doe niet alsof jij zo vreselijk veel post, je hebt ook maar 1100 posts.[/quote]
Schat, waar lees je dat ik het over mezelf heb, ik doelde op mensen zoals Robert, of weet ik veel wie.
Evert schreef op 13.07.2008 15:30
Ik bedoelde eigenlijk dat ik topics waarin ik post en waarvan ik nieuwsgierig ben hoe het afloopt bookmark en later weer verwijder. Ik post ook wel in topics waar dat me niet zoveel uit maakt, en als daar dan nog weer wat mee is dan zie ik die topics wel weer terug in de tracker.
Bookmarken vind ik gewoon geen handige optie, ik bookmark zoveel en ik vind het gewoon onhandig, daarom zeg ik dat ik het maar niks vind en liever van phphulp zelf hebt dat je je posts terug kan vinden.
Soms wil ik iets weten wat ik lang geleden heb gezegt, met zo'n mogelijkheid van phphulp zelf is dat dan makkelijker.
Als ik wil weten hoe het verder gaat met een topic laat ik die lekker in de tabbalk van Opera zitten.
[quote='mod_edit: Robert_Deiman']
Dit soort dingen willen we niet op het forum zien.. Ook niet via PM maar daar hebben we minder invloed op!
[quote]
Post count zegt niets.. Maar meestal (bekende uitzonderingen daar gelaten: weet er 2 die boven de 1000 posts hebben en nog steeds niets kunne...) betekend dat als je meer dan 1000 posts hebt, dat ze er echt wel verstand van hebben ;)