hoi mensen,

ik ben bezig met een portfolio site om bij te houden welke sites ik maak (anders vergeet ik t (lol)) en gewoon om aan de mensen te kunnen laten zien wat ik kan en als ik ooit voor mezelf ga beginnen heb ik dat alvast.

anyways wat vinden jullie van de site? let niet op de spelfouten en de tekst, die tekst ben ik nog mee bezig (zie t als lorum ipsum)

bijna linkje vergeten, hier is ie dan http://selier.net
Grafisch niet onaardig, maar je homepagina is vrij simpel en die valideert al niet eens. 11 errors geeft de validator. Verder zie ik overal tabellen in de lay-out en dat is echt niet meer van deze tijd. Van buiten dus okee, van binnen valt er heel wat te verbeteren.
Dat krijg je standaard bij JOOMLA :)
@ iChris.nl: die errors, bedoel je?
Hij bedoelt de tabellen denk ik..
@iChris.nl

Ik heb zelf net een JOOMLA lay-out gemaakt, volledig in DIVS... Dus tjah, die hoeft de boel niet in Tabellen te zetten.

Ook zet Joomla (nieuwe versie) de menu's en dergelijke gewoon keurig in opsommingen (zoals het hoort)

Dus het hoeft niet aan Joomla te liggen..

Ik vind hem grafisch niet echt passend, kleurgebruik en dergelijke zijn leuk, maar dat mannetje aan de linkerkant, lijkt me een muzikant, heeft niets met een internet portfolio van doen.

Zie je portfolio als je visitekaartje, maak wat meer duidelijk (qua lay-out) wat voor site het om gaat, en probeer dit soort "onduidelijkheden" (muzikant) te voorkomen.
ja klopt tabellen krijg je bij joomla
en die muzikant is een man met een laptop. ik denk dat ik die laptop dan wat duidelijker ga maken want ik zie wat het is omdat ik het weet.
en jan: ik ga m idd maar eens valideren ;) ben een paar maanden uit dit vak geweest dus was t eigenlijk vergeten *bloos*
je PNG's zijn vreselijk in IE6, wat een beetje ervoor zorgt dat het er niet meer uitziet met die kenmerkende lichtblauw backgrounds
het is echt heel lang geleden dat ik IE heb gebruikt. Maar idd, wat ziet dat er dan in eens echt vreselijk uit. Hoezo gewend aan FF. Het ligt niet helemaal aan jou site hoor;) maar helaas zijn er nog te veel mensen die IE nog altijd gebruiken. Dus daar moet je ook rekening mee houden.

Daar weet ik alles van bij het beheren van mijn website (naja de site van mijn bazin :P) Vooral omdat er ook veel oudere mensen op zitten moet je er ook voor zorgen dat die het mooi kunnen zien. oke het is lastig:P vooral als je een beetje verslaafd bent aan FF.

en is FF nou zo snel? of is IE zo traag? that's a question
maar wat zeggen jullie, moet je daar ook rekening mee houden? of ligt dat toch aan mijn pc?
ik ga er een pngfix opzetten hoor ;) maar daar ben ik nu heel ff te lui voor

Reageren