:: dit is uitermate simpele tabel in html met klein beetje css ,die ondersteunt word door vrijwel alle browser , including firefox ..
Maar nu komt het stomme .. als ik de hoogte ook op 100% wil zetten, dan ondersteunt firefox het NIET meer.. ook als ik in css een aparte code zou gebruiken dan word het ondersteund door meer browsers.. maar nog steeds GEEN firefox..
Iemand enig idee hoe firefox dit wel support??
?
Onbekende gebruiker
31-01-2005 19:06
vergeten te zeggen: de hoogte moet dus op 100% vanwege het feit dat , wat de resolutie of "beeldscherm groote " ook is .. hij automatisch mee resized...
Ja ok .. maar dat is niet het probleem.. het gaat over height 100% ( die heb ik dus nog niet opgegeven nu) de breedte werkt en als ik height doe werkt het ook... maar mijn error checker in dreamweaver zegt dat firefox height atribute 100% NIET support
oeh, het was die eerste site die ik van google kreeg xD
anyway je height van een tabel hoef je ook niet in te stellen want de inhoud van de tabel bepaald de hoogte :o
?
Onbekende gebruiker
31-01-2005 20:56
Voorbeeld: als ik een pagina heb met links een blauw stuk ,midden wit ,rechts blauw en de user scrolt naar beneden etc ..hoe zorg je er dan voor dat die blauwe stukken niet opeens stoppen en er onderaan de pagina opeens de achtergondkleur is te zien
hieronder een pagina met tabellen: 100% samen width
----------------------------
links | midden |rechts
links | midden |rechts
links | midden |rechts
-------------------------- <-- einde pagina
als dus bijv : dat linker stuk blauw is , dan
word dat dat blauwe stuk op het laatst toch afgebroken ( einde pagina) door de achtergrond , omdat de tabel toch niet helemaal naar beneden is .. je houd altijd een stukje over mits 100% in hoogte.
?
Onbekende gebruiker
31-01-2005 21:01
als je hier op phphulp dat blauwe achtergrond stuk hebt <---- zie helemaal links ) en je scrolt naar onder .. zie je dat het hele blauwe stuk op de pagina past in de lengte , want als je de source bekijkt zie je dat het height="100% gebruikt.
, maar dreamweaver zegt dat firefox het niet ondersteunt en als ik eerst een normale pagina in wc3 validate is hij GOED, en als ik height naar 100% zet is hij niet goedvolgens beide ^^