Hoi,

Ik ben bezig met het installeren van phpmyadmin (en de hele ratteplan). Alleen nu krijg ik mijn phpmyadmin niet aan de praat. Zodra ik op mijn localhost ben, krijg ik mijn hele inhoud van mijn map te zien, en zodra ik op het mapje van phpmyadmin klik.. krijg ik alleen maar de code te zien.

Ik heb de install al een paar keer overnieuw gedaan. Google afgestruint.. maar een oplossing heb ik niet gevonden...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

THANKS! :)
wes schreef op 21.07.2008 11:46
Ik niet

Ja maar jij bent altijd al een vreemd geval geweest.

@Lissane,

Rechts onder bij je klok krijg je als het goed is een soort van metertje van wamp. Die zou wit moeten zijn. Is dit het geval?
Heeft Apache eigen logfiles? Ook leeg?
Iedereen weer ten volste vertrouwen in mij...

Shhht, niet in een topic van een meisje, help me out here

^_^

Maar je weet toch Wes, we houden allemaal van je. ;-)
@ Jacco: nee, dat halve cirkeltje is voor de helft geel.. En als ik hem wil starten, wordt deze even wit en dan weer geel.

@ SanThe: nee deze is ook leeg.. Maar toch draait Apache wel op mn pc en werkt ook gewoon.

Shhht, niet in een topic van een meisje, help me out here

^_^

O ja srry. :P

Vreemd != raar/vervelend :P
Windows hé? Daar zijn vaak dingen dubbel. Kijk je wel in de goede logfiles? Als Apache start dan schrijft ie namelijk altijd iets in de logfile.
Het is een wonder.. zodra ik op mijn localhost zit.. krijg ik de WAMP-server site te zien!
Mn halve cirkeltje is nog wel steeds vanille/yoghurt (en online), maarja daar kom ik denk ik ook wel uit. Ik ga nog even iets.. proberen. Mocht het weer niet lukken.. dan weet ik jullie te vinden ;)

Thanks alvast! :)
Jij heb problemen met mysql nu ;)
@ Jacco: je hebt gelijk... Het is idd nu mijn MySQL die niet werkt... Ik zit nu in dos.. en als ik een commando wil versturen, krijg ik een syntax error.

Tips?

Reageren