Voor de rest kan ik er nog niet veel bijzonders over zeggen. Enige wat me wel opvalt is dat het een nightly build is, en dus een andere naam heeft gekregen (Minefield) en ook een ander favicoontje (Zie linksbovenin op bovenstaande screenshot). Zoals gewoonlijk worden al je instellingen meegenomen, en heb je de keuze om de browser als standaard te installeren.
Aangezien ik niet wist waar het moest staan, heb ik het hier neergezet. Excuses als het ongewenst is :)
Veranderingen zijn natuurlijk amper zichtbaar.. Alleen de balk waar vernieuwen enz staat ziet er echt anders uit. Maar dat kan in 1 middag weer totaal anders zijn. Wel goed dat ze meteen verdergaan met het nóg verder verbeteren van FF.
Okay, maar dat is omdat op 6 juni (ook dat is voor de release van Fx 3.0 ;) ) het bestand is verplaats van ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/nightly/latest-mozilla-central/ naar ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-actionmonkey/ ;)
Fx3 heeft ook 71%
En background-height bestaat niet, background-size wel (background-size: x y;), ik vergiste me destijds ;) En die werkt ook nog niet in Fx 4 :(