Heey mensen ik ben ook bezig met het maken van een Wargame, het word heel groot ben nu al paar maanden bezig*niet elke dag in de maand er aan gewerkt* en ik wilde graag wat meningen horen.

Je mag wel registreren maar als het niet meer lukt vind ik dat er genoeg mensen zijn dus wordt niet boos.*want denk eraan ik zit op Lycos:S en maybe vinden die rust wel leuk:P*

de URL = http://members.lycos.nl/ipcombat

vertel me aub wat jullie er van vinden

Greetz thijs
1) layout is wel mooi, maar niet echt wargame-layout
2) Ik dacht dat het een grote game zou worden...
dit noem ik juist een zeer kleine game... want veel meer dan attacken en shop is er eigenlijk niet
3) het heeft nog geen normale hosting en domein.. ook wel jammer, maar dit komt toch nog wel?
4) ook ziet het er nogal saai uit.. geen plaatjes, flash animaties, geen 'verhaal'

conclusie: er moet nog heel veel aan gedaan worden om het een succes te laten worden:
> Hosting + Domein
> Layout
> Verhaallijn
> Grafisch
> En minimaal 3x zoveel spelelementen
PHperik

-------
door
Thijs Luijf "het word heel groot"
--------
2.

nu is het niks anders dan inloggen kopen en attacken

meer niet ... het is namelijk nog lange niet af

1.Layout heb je redelijk gelijk in maar wordt ook nog beetje aangewerkt

3. had ik ook verteld :) komt er aan

4. Zijn er wel :) Visuele Flash praat animaties die vertellen of je verloren of gewonnen hebt

Planet detection van URanium water etc...

is er ook al...

==
Verhaal echter komt nog :)
heel sjiek omdat ik het zo sjiek heb gemaakt mag je het anders op mijn webhost zetten in een aparte, map je mag een beetje mysql genruiken ik vind het echt sjiek
Ik vind het leuke photoshop werk,,,,........ nadeel bij mij is vaak het verzinnen van een lay-out great job m8..

van de rest ik krijg maar geen mail dus de ledenlijst zal wel vol zitten
Dat is wel vaag, zal ff kijken wat het probleem is thx voor de melding
WTF volgens mij is er iets mis... jullie hebben het over de lay out maar alles wat ik krijg te zien is zo'n scherm met -parent directory - flash -flash 2 enz. :S Ligt dat aan mij of is dat ook zo...
WTF volgens mij is er iets mis... jullie hebben het over de lay out maar alles wat ik krijg te zien is zo'n scherm met -parent directory - flash -flash 2 enz. :S Ligt dat aan mij of is dat ook zo...
Ik ook ...
op dit moment is het spel weg op de lycos server daarom krijg je dat scherm. sorry voor het ongemak
maar binnenkort duikt hij weer ergens op
GReetz
[snipperdespamsnipknip]

Good game click on the number in letter thanks...

Reageren