Hallo,

Vanmiddag had ik een downtime op PHPhulp en Halma.nl, maar als ik een ping of tracert vanaf CMD uitvoerde kreeg ik wel reactie... Iemand hetzelfde probleem, of had ik m'n DNS moeten flushen?

Mvg,
Jonathan.
Nee, zelfde problemen hier. Netwerk time-out.
Oh help paniek, barst in janken uit, je leven heeft geen zin meer, de wereld stopt met draaien

Het was hartstikke lekker weer vandaag, de systeembeheerder mag toch ook wel even genieten van het weer en voor de meeste is het ook niet zo onverstandig om eens naar buiten te gaan.
Alsof je 24/7 een systeembeheerder nodig hebt om de boel draaiende te houden. Hij is gewoon even benieuwd, kan toch?
Webmakerij schreef op 01.08.2008 22:09
Oh help paniek, barst in janken uit, je leven heeft geen zin meer, de wereld stopt met draaien

Hilarische reactie; last van een lichte zonnensteek?
Barry schreef op 01.08.2008 22:14
[quote='Webmakerij schreef op 01.08.2008 22:09']Oh help paniek, barst in janken uit, je leven heeft geen zin meer, de wereld stopt met draaien

Hilarische reactie; last van een lichte zonnensteek?[/quote]Nee, ik zweet me heel de dag te pletter in een overall
Geen zon gezien vandaag,, alleen maar gevoeld,, beetje kistjes tillen in de kas =(
Toch fijn dat sommige van jullie er wel van hebben kunnen genieten =P
tjah,

mensen in de "webmakerij" bouw moeten zeker een overal dragen!
Webmakerij schreef op 01.08.2008 22:09
Het was hartstikke lekker weer vandaag,

Hier niet.

Verder ben ik het wel met je eens. Tis wel erg met je als je phphulp.nl afhankelijk bent, ga een boek lezen ofzo.
@Barry bouw?
@Karl echt niet? wel beter weer als gister, niet 25 graden zoals gister
ik neem aan dat je met een nick als "webmakerij" een "webbouwer" bent?

Reageren