Hallo,

Iemand vroeg me onlangs of ik een kalender voor hem kon maken die de verhuurstatus van zijn vakantiehuis weergeeft. Ik ben dus begonnen, heb ergens een goed script voor kalenders gevonden, en heb daarmee verdergewerkt.
Nu heb ik dit.

En wat vinden jullie van de gebruiksvriendelijkheid, enz? Probeer alles maar uit!

Alvast bedankt!

EDIT: foutje...
Denk dat je een foutje met de link heb gemaakt
Foutjes:
Je kunt data overboeken.
Je kunt tekst als prijs opgeven.
kijk ff naar 8 augustus en zeg me dan wat je verkeerd hebt gedaan :)

Heb hem beetje stukgemaakt. Het had ook een iets minder kindvriendelijk site kunnen zijn dan phphulp :)
Nou, laten we het hier op houden: Het is minder erg dan die uploadsite waar je PHP-bestanden kon uploaden. Verder is het zo niet-beveiligd als wat.
Ja... Sorry voor de beginnelingsfouten, maar werkt het nu beter. Ik was vergeten htmlspecialchars te gebruiken. Het is een feit dat je tekst als prijs op kunt geven, maar de invoerder moet niet zo stom zijn dat te doen ;)
Dat kun je ook beveiligen door te controleren op ctype_digit().
En overboeken kan nog steeds.
En er staat nu letterlijk €.
Het is de bedoeling dat je kan overboeken, hiermee kan je ook data bewerken. Ik heb het € teken weggewerkt.
Okay, maar tekst als prijs klopt gewoon niet.
En waarom komt er Vrij! te staan als je niets invult?
Normaal is het de bedoeling dat de invoerder alle data bewerkt, dus dat er overal ofwel verhuurd of vrij staat. Als je iets vrij wil maken, moet je gewoon voor zorgen dat er geen huurder is -> huurder == ""
Okay, maar normaal zijn alle vakjes leeg, waarom dan speciaal Vrij!?
En tekst als prijs klopt gewoon niet.

Reageren