Ik heb nu sinds pas een website www.cf-forum.nl.tt kom binnenkort op .nl
en zou graag weten wat jullie vinden dat er moet aangepast worden?
We zoeken nog beheerders moderators enz.
Het is een computer forum het gaat zoal over:
Private servers
Html
Actieve virussen
Virusscanners
Microsoft
Hardware
Software en nog veel meer
Kom maar es langs
En laat even achter wat er nog verbeterd meot worden!
Groetjes
well de laatste keer dat ik keek is een template een onderdeel van een site en dus voor verbetring vatbaar. dat jij vervolgens over phphulp gaat lopen praten is je eigen schuld
Geef dan een URL ofzo? Want dit is geen phpBB, maar een door Bas Kreleger gemaakt systeem. Ik vraag me echt af hoe jij er bij komt en waar je vandaan hebt dat dit phpBB is...
Maarja, je wilt dat we het over je site hebben:
Wat betekent CF?
Waarom staat er het volgende? :
General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) [2002]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Verder zou het idd leuk zijn als je een eigen .nl domeinnaam had en een leuke template die liefst uniek is ofzo. Dat onderscheidt zich van andere doorsnee sites.
Verder is het tot nu toe erg jammer dat cloaking URL aan staat, dit zorgt ervoor dat de site nu in een frame draait zodat de .nl.tt URL overzicht zichtbaar blijft.
De Retro-games van Habbo Hotel zijn ook not-done, en vet illegaal. Vergeet neit dat in NL al een keer een jochie hiervoor opgepakt is, omdat hij hiermee de standaard Habbo passwoorden kon gebruiken om virtuele meubels (meubie's, wat een naam) te jatten van anderen.
Dit geldt ook voor Moparscape en die andere servers.
Weg doen dus...