Bonsysteem

Ik zoek een systeem dat mensen op mij site eenmalig een gratis waardebon kunnen uitprinten met daarop hun gegevens (straat,postcode,e-mail)
hier een voorbeeld die k ff snel heb gemaakt

http://members.lycos.nl/erikdg/voorbeeld.JPG

Verder wil ik ook dat alleen mensen die in een bebaalde omgeving wonen de bon kunnen uitprinten dus bijv mensen met postcode tussen de 1900 en 2000

En natuurlijk een knop dat mensen de bon kunnen uitprinten

Wie kan mij helpen ??
Alvast bedankt

Erik

IK BEN AL TEVREDEN ALS ER TEXT OP DE BON KAN! :D
en waar ken k da dan downloaden ?
Waarom naast elkaar?
ik bedoel gewoon testen, een plaatje met imagemagick omzetten en een plaatje met gd omzetten

dan zie je wel wat ik bedoel, imagemagick doet iets in 1sec waar gd zo'n 20 voor nodig heeft
Hmm, nou werk ik zelden met php icm GD, maar dit lijkt me wel eens de moeite waard eens wat meer naar te kijken.

Het ruikt alsof er iets meer omstandigheden zijn waardoor GD zo vreselijk sloom is? In hoeverre overdrijf je om je punt duidelijk te maken? :)
ik overdrijf niet, het hangt heel erg van de setup en versie af maar dat zijn resultaten die ik ooit zelf uit testen heb gekregen

maar bij GD zitten er echt gigantische verschillen tussen verschillende versies
de ene versie kan 2x zo langzaam zijn als de andere versie, dus dat is gewoon een beetje testen

btw. het is al een paar jaar geleden dat ik dat getest heb, het kan zijn dat GD inmiddels een heel stuk sneller is geworden maar toen waren dat mijn bevindingen
leuk maar wat moet ik nu doen ?
leuk maar wat moet ik nu doen ?
ik kom er echt niet uit zou iemand zo'n scriptje voor mij kunnen makken ?

Reageren