voorzien
Mischien nog even handig te vermelden wat de basis verdeling zou zijn.

Bedoel als ik naar je eisen kijk is mijn eerste indruk

"jij werken, ik verdienen".

Nou neem ik maar aan dat je het niet zo bedoeld maar mischien toch even handig er bij te vermelden :)
Voor de meeste projecten die ik binnen krijg gaat het om een volledige website.

Ik doe het ontwerp gedeelte (alle pagina's) Ik zorg ook dat het netjes gesliced wordt aangeleverd aan de programmeur. Ik denk vooral mee over hoe de website eruit komt te zien, welke functionaliteiten erin komen en misschien wat het beste is.

Dus ik zoek eigenlijk iemand waar ik ECHT samen mee kan werken en samen nadenken, het gaat hier dus niet om "jij werken, ik verdienen". Zodat we er allebei iets aan hebben en allebei van elkaar kunnen leren.

Hoop dat het nu iets duidelijker is :-p
Beter :)

Zie in mij geen kandidaat trouwens. te weinig tijd voor
Is de verdeling 50/50 dan?
@Evert

De verdeling is bijna nooit 50/50. We bepalen samen wat een goede prijs is voor het project en ligt er maar net aan wat de werkzaamheden zijn.

Stel dat jij een hele webshop moet scripten en ik hoef alleen een banner te maken. Dan kan dat nooit 50/50 zijn. Je bepaalt eigenlijk zelf meer je prijs en ik denk gewoon mee of dat redelijk is en of de klant het er wel voor uit wil geven.

Maar stel nou dat jij een webshop moet scripten dan denk ik nog wel altijd mee. Ten eerste vind ik het leuk om te doen en ten tweede werken we immers samen, dat betekent dat we allebei meedenken.
Je hebt een PM.
Beste programmeurs,

Bedankt voor jullie PM's! Hierbij wil ik laten weten dat ik al iemand heb gevonden. Nogmaals mijn dank!

Met vriendelijke groet,

Celestine Fisser
uniqcreation.nl

Beste programmeurs,

Hier ben ik dan weer. Op het moment zijn ik en de nieuwe programmeur bezig met een project, echter is er nog 1 bijgekomen. Graag zou ik willen weten of iemand met veel tijd een project binnen 3 weken af kan krijgen? Het gaat om een detacheringswebsite (niet al te uitgebreid). Wie durft de uitdaging aan te gaan?

stuur me maar een pm!

Reageren