Hallo Iedereen!

Ik ben nieuw met designen. Ben dus nog niet zo goed. Heb een aantal tuts gevolgd. Dit is mijn eerste design die ik helemaal vanuit mijzelf heb gemaakt. Tips/Verbeteringen zijn welkom! Wat vinden jullie van de font en de grootte ervan?( COCON FF Regular)

(P.S hij is dus niet gecodeerd ik bak helaas niks van Css en Html :( )

V 1.0

V 1.1

V 1.1b

V 1.2 + Achtergrond

V 1.2 + Zonder Achtergrond
bij die laatste twee ziet de header er nu ook goed uit ;)
Hmm, ik zou de inhoud wat breder maken.

@Barman: ook met GD..
Update - Heb de site nu Breder Gemaakt

Is Hij nu Beter?

..
Je moet review (preview) gewoon een fixed achtergrond kleur geven ofzo. Probeer #999 of #333. En de kleur groen met witte letters is nogal contrast gevoelig. Ik heb zelf problemen met scherpstellen op die tekst.. dus misschien dat je daar nog wat aan kan doen? Verder ziet het er op zich wel goed uit hoor.
Trouwens.. over dat groen.. die zijn wel erg hoog.. misschien kun je die wat subtieler maken? ( minder hoog en minder contrast )

Over de breedte.. dit is prima hoor. en de rest ook wel. Niet slecht voor een eerste design.
Barman schreef op 19.08.2008 16:45
[quote='4FalconAF schreef op 18.08.2008 17:06']- Het gebruikte font voor de dynamische tekstvakken is niet binnen de website te gebruiken aangezien deze niet op iedere pc geïnstalleerd is.

Verder is het wel mooi.

Met flash en javascript is dit wel op te lossen! (kijk maar bij http://www.geenstijl.nl/)[/quote]

Die oplossing was me al wel bekend, maar echt ideaal werkt het niet, het duurt bijvoorbeeld bij mij een tijd voordat de tekst is omgezet naar de nieuwe font. Voor een enkele titel is het nog wel toepasbaar, maar om een gehele dynamische website daarmee te doen lijkt me te veel. Vraag me ook af hoe SEO friendly het is.
4FalconAF schreef op 24.08.2008 00:37
[quote='Barman schreef op 19.08.2008 16:45'][quote='4FalconAF schreef op 18.08.2008 17:06']- Het gebruikte font voor de dynamische tekstvakken is niet binnen de website te gebruiken aangezien deze niet op iedere pc geïnstalleerd is.

Verder is het wel mooi.

Met flash en javascript is dit wel op te lossen! (kijk maar bij http://www.geenstijl.nl/)[/quote]

Die oplossing was me al wel bekend, maar echt ideaal werkt het niet, het duurt bijvoorbeeld bij mij een tijd voordat de tekst is omgezet naar de nieuwe font. Voor een enkele titel is het nog wel toepasbaar, maar om een gehele dynamische website daarmee te doen lijkt me te veel. Vraag me ook af hoe SEO friendly het is.[/quote]

sIFR ;), Dat is zeker SEO friendly, dat juist, omdat alleen maar in de bron staat: <h3>Dit is de sIFR text</h3>.
..

Reageren