Graag wil ik vragen of mijn nieuwe site ter discussie kan worden gesteld onder de leden. Wees vooral critisch en ook objectief.

Als het maar leerzaam en ter verbetering kan zijn.

Op voorhand is deze site met hele simpele middelen en methodes gemaakt dus geen fancy scripts of zo.

www.dutchmarshall.com
De url werkt niet.
Ziet er ook een beetje uit als zo'n phisingsite...

Hoe ziet een phisingsite eriut dan? Is een phisingsite niet zo een namaak site van een originele site? En als deze site op een phisingsite lijkt waar kun je dat dan uit herleiden en hoe zou de echte site er dan uit zien?

Beetje hetzelfde idee als iLocal?
Vind het maar druk, onoverzichtelijke en vol.
Ik zie erg veel tabellen in de lay-out en kom een aantal keren het woord template tegen in de code. Heb je deze site helemaal zelf gemaakt, of heb je een template aangepast?
Jan heel goed opgemerkt van jouw. Ik heb een template aangepast omdat ik niet zelf een templat wile maken. Maar is dat wel verstandig of kan het anders.

Eddy: Beetje hetzelfde idee als iLocal?
Vind het maar druk, onoverzichtelijke en vol.

Is Ilocal niet een zoekmachine waar je bedrijven kunt vinden in je stad?
Dus wat hebben we nu:

1. site is druk
2. lijkt op een phisingsite
3. lijkt op Ilocal
4. veel tabellen
5. template

Best nuttige informatie om verder op te kunnen borduren. De info van Jan vind ik technisch het meest intressant en aan de rest licht het aan smaken die verschillen.

Wil niet zeggen dat het geen goede bruikbare informatie is want ben wel blij met de mening van een ieder.

Hartelijk dank jongens en kan nu gaan werken aan verbeter punten.
Mochten er meer suggesties zijn dan verneem ik die graag.

Maar vooral hartelijk dank.
Die tabellen zaten waarschijnlijk in de template. In hedendaags webdesign is layouten met divs en CSS meer gebruikelijk. Lees nog even de regels door overigens (vooral die over bumpen).

Een site/design als deze is wel vrij ingewikkeld als je wilt beginnen met layouten en CSS. Als je dat wilt leren kun je beter iets eenvoudiger beginnen. CSS levert snellere sites en beter onderhoudbare code op, maar is niet heel gemakkelijk te leren. Het vraagt dus wat tijd.

Reageren