Hallo,
Ik heb het goed staan maar hij link niet naar die map hoe?
Bestand class.xdbSmarty.php
  • <?php
    /**
    * OBST, a tool for the multilingual browsergame TribalWars.
    * Copyright (C) 2006-2007 Robert Nitsch
    *
    * This program is free software; you can redistribute it and/or
    * modify it under the terms of the GNU General Public License
    * as published by the Free Software Foundation; either version 2
    * of the License, or (at your option) any later version.
    *
    * This program is distributed in the hope that it will be useful,
    * but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
    * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
    * GNU General Public License for more details.
    *
    * You should have received a copy of the GNU General Public License
    * along with this program; if not, write to the Free Software
    * Foundation, Inc., 51 Franklin Street, Fifth Floor, Boston, MA 02110-1301, USA
    **/

// stellt die Smartyklasse bereit
    // URL: http://smarty.php.net

require(OBST_SMARTYDIR.'/Smarty.class.php');

class xdbSmarty extends Smarty {

function xdbSmarty()
    {
    $this->template_dir = OBST_DIR_TEMPLATE.'/';
    $this->compile_dir = OBST_ROOT.'/cache/compiled';
    $this->cache_dir = OBST_ROOT.'/cache';

$this->assign('obst_root', OBST_ROOT);
    }

}

?>

En dit geeft die aan.
Warning: main(./../smarty/smarty.class.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/www/tktribal.100webspace.net/include/class.xdbSmarty.php on line 24

Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required './../smarty/smarty.class.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/www/tktribal.100webspace.net/include/class.xdbSmarty.php on line 24
Nou, dan heb je dus pech, want wij weten het ook niet..
Lkkr vriendelijk en helpen goed hier....Dus niet ....
Als er toch niet geholpen kán worden.. Het is geprobeerd maar jij hebt echt bij elke handeling aanwijzingen nodig en dat gaat tot op een bepaald moment goed, maar nu kan het niet meer. Jammer, maar de enige oplossing is nu dat jij gaat zoeken waar je die constante vandaan haalt.
Robin, een paar dingen. Ten eerste, zet zoveel mogelijk in een bericht en niet in 3 achter elkaar, zoiets heet bumpen.

Ten tweede, laat jouw mappenstructuur eens zien, anders weten we nooit hoe je het moet includen.

Ten derde, jouw laatste reactie slaat helemaal totaal nergens op. Als jij verder geen inzet doet, en niet genoeg informatie geeft, hoe moeten we je dan in godsnaam helpen? Het is hier (zoals eerder gezegt) phphulp en niet phpzoek-eens-even-voor-mij-hoe-het-werkt-zonder-dat-ik-er-al-te-veel-moeite-voor-moet-doen of phpafhaalchinees.

Je moet je include aanpassen op de pagina waar je die foutmeldingen krijgt, om je toch nog even te helpen. Voor de rest kan niemand je helpen, aangezien het ons niet bekend is hoe je mappenstructuur eruit ziet. Als je niet weet wat een mappenstructuur is, zou ik toch even opzoeken wat het is (Tja, je weet maar van wat voor niveau de TS is he..)

Hoop dat het je zo iets duidelijker is waarom jij denkt dat de mensen hier niet vriendelijk zijn en je niet goed helpen. Ze proberen het, en daar zou jij ze dankbaar voor moeten zijn. Want jij doet er verder geen moeite voor, dus kunnen ze je niet verder helpen :)
Moet ik screen shot maken dan van me mappen structuur?
Dat kan ook ja.
Heb ik nu voor niks die fotos allemaal gemaakt??

Reageren