Ik ben nu al een kwartiertje op PHPhulp aan het rondneuzen en ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat de rest uitspookt op PHPhulp. Misschien is het een leuk idee om voor de volgende versie een `Who's online` te maken ?
Ja, maar ik doelde meer op wat ze aan het doen zijn. De link, maar dan mooi gemaakt. Bvb als ze op showtopic.php?cat=8&id=55384&lasttopic=1 zitten 'Leest topic `Voorstel PHPhulp`'.
Ik vind 't zelf wel leuk om te weten wat andere gebruikers hier lezen en doen. Op forums heb je dit ook en zo zie ik snel topics die ik normaal over het hoofd zou zien, in die manier is het nog eens handig ook..
Nee, niet echt. Je ziet linksonderin wie er online is, en dat is genoeg. Een beetje privacy is ook niet verkeerd ;)
Edit: Bedankt voor het verwijderen van m'n 2e bericht ;)
Wat ik trouwens wel een mooie instelling voor de nieuwe versie zou vinden, is dat je ook kunt aangeven om op "offline" te staan. Dus dat je links niet wordt gezien ;)
Ik ken het wel van andere fora, maar het heeft weinig nut, zeker bij een community als deze. Wat wel prettig zou zijn is het volgen van topics e.d. Interessante dingen kan je dan aanvinken, en je kan in een overzicht altijd de reacties op deze topics terugvinden (of in elk geval zien of er een nieuwe reactie)