Een Ledensysteem/Aanmeldings systeem:

De bedoeling is dat er aangemeld kan worden en dat de gegevens dan worden verwerkt in een lijst, Dat de gegevens ook gewijzigt kunnen woren en dat je gewoon kan aanmelden en dat je je zelf ook kan verwijderen.

Ook een statuspagina waar je kan zien of je al aangemeld ben ofniet en ook een behandelings meter.
En ook of de betaling is geaccepteerd en hoeveel.

Ook een eigen admin gedeelte voor de admin’s graag 3 accounts.

In de velden voor aanmelden staan:
- Voornaam (een schrijfvakje)
- Achternaam ( Schrijfvakje)
- Email (Schrijfvakje)
- Woonplaats (Schrijfvakje)
- Geboortedatum (Schrijfvakje)
- Telefoonnummer(Schrijfvakje)
- Zwemdiploma (een menu Ja of Nee )
- Duikervaring ( een menu Ja Of Nee)
- Hoeveelste keer? (een menu met: Nooit / 1 / 2 / 3 /4 /5
- Bijzonderheden (Een tekstvak)

Ik hoor graag van jullie of dit mogelijk is, als er nog onduidelijk heden zijn hoor ik het graag.
waar wil je presies mee geholpen worden dan?

wat jij wilt is mogelijk ja
Mijn vraag is meer of iemand het systeem voor mij wil maken, omdat ik zelf niet zo handig ben met Mrql.
Hoeveel geld heb je?
Ik zou het erg op prijs stellen als het gratis zou zijn, inverband met het geen budget ervoor.

Groet Jesse
Dat wordt zoeken. zoek eens op phpmylogon
dat word zeker zoeken ja, en veel van dat systeemen kost ook geld, mits je een goed systeem wil hebben.

Ik heb me leden systeem helemaal zelf gemaakt, en was in 2 dagen klaar, zo erg moeilijk is het niet om te maken, mits je weet hoe.

maar voor niks gaat de zon op,

en je moet ook begrijpen als mensen jou willen helpen,

hier uiteraard een vergoeding voor willen zeker omdat het meer dan 1 tot 3 dagen kost om dit te maken, als het niet langer is..

dus kwa geld zou je toch echt moeten kijken wat je budget is, dan kan je je wensen in vervulling laten gaan.

je zou bv, een membersysteem hier op phphulp kunnen downloaden, en die ombouwen naar je eigen wensen, is ook een manier om het te krijgen
of gewoon goed google naar een member systeem die aan deze function`s voldoen.
@Klaasjan Boven
Dat systeem is erg brak, staat er sinds kort boven.

Is er niet wat te vinden op www.hotscripts.com of zo'n site?
Jammer het was te proberen ;)
Nee, dat was het niet. Als je de zoekfunctie had gebruikt had je dat geweten. ;)

Reageren