Besten,

Ik weet dat hier veel commentaar op gaat komen maar toch plaats ik het, dus laat het commentaar maar achterwege.
Ik wil samen met wat actieve mensen een game maken in php, zelf kan ik ook wel aardig php maar kan natuurlijk niet alles alleen. Het idee is : "we maken een groep van mensen die samen alles scripten (ik zorg dat alles in goede richtingen loopt, via een beveiligd forum en al ) We maken zo samen een script, we doen alles samen dus in team work. Ik zoek dus mensen die dit het begin "gratis" willen doen omdat het geld later komt. Ik betaal verder hosting en reclame. Als het spel eenmaal online is krijgt iedere actiefe scripter (dus minimaal 1 keer per week online in forum of spel ) zijn deel van de opbrengst, (dus we zijn met 10 dan krijg je 1/10e). Dit gaat me niet echt om de inkomsten maar om het beter leren scripten en gewoon een goede ervaring, nou ja hopelijk komen er genoeg mensen die dit willen. We beginnen bij minimaal vijf met ideeën en taken verdelen.

Met vriendelijke Groet

Pim Willems

p.s. Contact kan via reply, pm of mail ([email protected])
Jep Strategy, maar het word een heel soort nieuwe manier van spelen, maarja denk dat het toch niet door gaat heb nog maar 1 iemand die mee wilt doen :(
Ga dan zelf aan de gang, laat mensen je werk zien en misschien zijn er lui die gek genoeg je gratis te helpen.
MaDHouSe schreef op 02.09.2008 19:13
wat voor game gaat het psies?

ABN?
sorry ben erg gewend aan chat taaltje :)

edit:
ik zelf heb ook een php game half gemaakt, het idee is niet van me zelf iedergeval :)

ik heb bepaalde dingen gewoon veranderd of wat meer dingen toevoegen zo als reizen moorden berovingen famili banken enz enz CountyWarz maar dat is makkelijk alleen te doen hoor :)
idd, zo ben ik bezig aan een vernieuwend RPG spel op internet..
Ook helemaal alleen, tot er een eerste versie af is. Daarna zullen er wel mensen zich willen aanbieden om te helpen als ze het een tof/goed idee vinden.
Dank jullie voor deze reacties, maar ik denk als je bijvoorbeeld 1 of 2 hulpen hebt bij het maken, dan kunnen hun je helpen als je bezig bent, maar je maakt het dan wel samen. Dus dat hun evenveel recht hebben op alles maar ook evenveel doen :)

Reageren