Besten,

Ik weet dat hier veel commentaar op gaat komen maar toch plaats ik het, dus laat het commentaar maar achterwege.
Ik wil samen met wat actieve mensen een game maken in php, zelf kan ik ook wel aardig php maar kan natuurlijk niet alles alleen. Het idee is : "we maken een groep van mensen die samen alles scripten (ik zorg dat alles in goede richtingen loopt, via een beveiligd forum en al ) We maken zo samen een script, we doen alles samen dus in team work. Ik zoek dus mensen die dit het begin "gratis" willen doen omdat het geld later komt. Ik betaal verder hosting en reclame. Als het spel eenmaal online is krijgt iedere actiefe scripter (dus minimaal 1 keer per week online in forum of spel ) zijn deel van de opbrengst, (dus we zijn met 10 dan krijg je 1/10e). Dit gaat me niet echt om de inkomsten maar om het beter leren scripten en gewoon een goede ervaring, nou ja hopelijk komen er genoeg mensen die dit willen. We beginnen bij minimaal vijf met ideeën en taken verdelen.

Met vriendelijke Groet

Pim Willems

p.s. Contact kan via reply, pm of mail ([email protected])
Als ik commentaar achterwege moet laten is dit bericht leeg.
Je kan het toch ook in je eentje proberen? Dat heb ik ook gedaan. Het werd niet zo'n succes maar ik heb daar door heel veel van PHP geleerd.
Ik heb geen intresse or whatsoever. Maar heb je toevallig ook al een id wat voor soort spel het gaat worden?
Of gewoon een spel wat iig met php werkt, maar wat en hoe en weetikveel dat niet?
Ow en wat zijn de inkomsten?
Anders doe je enthousiast mee en dan mag je een criminal gaan programmeren..
Ff dat je het weet :
Geen Criminal game :)
Verschillende ideeën klaar liggen, maar dat moeten we uitzoeken met mensen die willen helpen :)
Ik heb geen interesse, maar ik kan me niet voorstellen dat ik mee zou doen als ik niet weet wat er gaat gebeuren. Dus vertel nou maar. ;)
Verschillende ideeën, o.a. soort Red Alert (die is het best gelukt, rekening gehouden met dingen die kunnen en nooit zullen kunnen met php), maar deze ideeën publiseer ik hier niet, veel te grote tekst krijg je dan. Heb ze al ver uitgewerkt namelijk :)
Het hoeft toch ook niet in details.. Jeetje. Jij zegt echt niks totdat je meedoet, of wel soms?
Haha, niet super veel nee :) @roderik , denk niet dat ik zo goed ben dat ik een hele game in me eentje kan maken :S
Een game in php maken is niet zo moeilijk,ik zelf heb het ook alleen gedaan..(ik kan de game laten zien als er om gevraagt word)
het is gewoon via post form (de meeste RBG Games dan) je zou via java iets kunnen doen maar dan is het al geen php only meer zo ie zo als je een game wilt bouwen heb je toch echter meer nodig dan php only, om een goed werkend spel te maken.

met java/vb/ajax en die dingen dan zou je pas een goed spel online krijgen

verder zou ik zeggen, geef is wat meer info in welke richting je wilt gaan

wat het doel is van de game wat zijn de onderdelen die gebouwd moeten worden enz enz... we worden hier ook niet wijzer van! :)

greetz madhouse

Reageren