Hallo,

Ik had een vraagje over de lightbox. Ik heb het nu voor elkaar gekregen om de lightbox te openen zodra je een site opent. Nu is het alleen de bedoeling dat er een login formpje in moet komen. Is er een manier om een pagina te openen met een lightbox?

Alvast bedankt!

Mvg

edit: Ik heb een ander systeem gevonden namelijk: MOOdalBox. Als iemand weet hoe je die onload op de pagina krijgt zou dat heel fijn zijn.
in de head tag?
Kan eigenlijk overal, maar in een script tag in de header is het netste.
Het werkt allebei niet. Moet ik er nog wat bij zetten of iets in de body?
Script moet goed geinstalleerd zijn, kan ik niet echt mee helpen. Anders even vragen of het Lightview forum.
Jongen, zoals je kan zien is Lightview, prachtig, en die € 3 die je eenmalig moet betalen... Voor dat geld betaal krijg je nog geen McMenu, dus wat is je probleem?
Ik krijg lightview gewoon niet goed geinstalleerd. Ik heb de header aangepast, een link in het html bestand gezet. Vervolgens afbeeldingen in de map images gezet en het css bestandje in de map css gegooid, maar ik krijg een javascript error dat komt van de lightview.js. Weet iemand wat er mis is met dat bestand of wat er mis is met mijn manier van installeren? :p
Fancybox werkt ook al niet bij mij. Ik heb gewoon gedaan zoals moest, images, css en de js mappen gevuld. In de index.html staat een link met een image erin. Alles gelinkt, hij opent geen scherm maar gaat gewoon naar een andere site of de plek van de afbeelding toe.
Geef eens een demo-url (waar jij het dus online hebt staan & geprobeerd hebt), dan kunnen wij kijken wat het probleem is.

Reageren