of gewoon dat iedere gebruiker dat zelf mag weten ;)
Link gekopieerd
Wat ook handg is dat je op een form bericht een slotje kan zette en dat je dan geen reacties meer krijgt(bv als je het probleem hebt gevonden)
Link gekopieerd
DaeDaluz schreef op 09.02.2005 18:31
ik heb richting de 300 posts, dus zeg maar in 100 topics, zeg maar 10 replies per topic daarna dat zijn dan 1000 emails die ik dan krijg ? :p
die krijg je niet elke dag...
;-)
Link gekopieerd
1 mailtje per dag, en wanneer verstuur je die dan, want misschien word er net gepost nadat de mail is verstuurd, en lijkt me ook niet handig als je gaat zeggen er is toch niet gereageerd dus je hoeft ook niet op mn site te komen ;)
conclusie: Kom gewoon ff kijken :D
Link gekopieerd
Mijn voorstel is, voor de mails die verstuurd worden op mijn eigen bericht, in de mail van de gebruiker de naam op te nemen.
Link gekopieerd
doe dan een mooie digest sturen met een cronjob om middernacht :P
Link gekopieerd
Webmakerij schreef op 09.02.2005 17:13
Oke dat is dan gedaan nu nog wachten op bas......
Contact formulier een optie??
ilyes schreef op 09.02.2005 20:33
Wat ook handg is dat je op een form bericht een slotje kan zette en dat je dan geen reacties meer krijgt(bv als je het probleem hebt gevonden)
slim... :)
Link gekopieerd
klinkt allemaal goed :) Ik maak er wel ff een sticky van en zal dan zo nu en dan wat updaten ;) bedankt voor jullie ideeën iig!!
Link gekopieerd
Misschien nog een ideetje dat je bij je profiel kan neerzetten welke website(s) je hebt gemaakt, en die links automatisch meteen clickable te maken?
Link gekopieerd
?
Onbekende gebruiker
12-02-2005 13:43
@Kasper
Kan je toch al in je omschrijving
Link gekopieerd