ik heb een site gemaakt, maar hij is compleet .html
het is een turkse liefdes site zeg maar, er staan geduchtjes en leuke texten op.
En liefdes mp3's met de song text ervan.

Is er iemand die he tkan omzetten tot php zodta het makkelijk up te daten is.

En ik wil er graag een memberscript in,
zodat je zge maar kan zien welke user hoeveel en welek gedichten heeft gestuurd, en dat er ook op deze gedichten gereageerd kan worden door de andere users?

KAN IEMAND DIT?
Zuipen met bassie is altijd nog een punt wat op de agenda staat wat mij betreft.
Och, 'klein script' valt meestal een stuk groter uit wanneer je daadwerkelijk gaat bespreken wat de klant nou werkelijk wil. 'Simpel' wordt al snel iets groter wanneer ze toch, dit en dit en dit er nog 'even' bij willen.

Aight... :D

Elwin
daarom moet je ook duidelijke afspraken maken en op papier zetten wat de opdracht is voordat je eraan begint
dan weet je zeker dat er niet onverwachts dingen bij kunnen gebeuren
als de klant dan wat extra wil dan kost dat extra tijd/moeite en dus ook geld
Damn isnt that a wonderfull business... WEBDESIGN :)
daarom moet je ook duidelijke afspraken maken en op papier zetten wat de opdracht is voordat je eraan begint
dan weet je zeker dat er niet onverwachts dingen bij kunnen gebeuren
als de klant dan wat extra wil dan kost dat extra tijd/moeite en dus ook geld

Ik ben het helemaal met je eens. Offertes en shit. Maar het ging om het bespreken van de opdracht bij een eerste gesprek. Dan moet je echt vaak op de rem trappen omdat potentiƫle klanten steeds meer willen... Precies wat Adje zegt.

Als je zegt dat A kan. Vragen ze gelijk of B dan misschien ook kan. Tuurlijk kan dat.. kost wel meer tijd (en dus geld). "Maarre, meneer/mevrouw de website-bouwer... kan C dan ook niet toevallig?"

De meeste klanten weten niet eens precies wat ze willen... (Hiermee wil ik niet zeggen dat de TS dat niet zou weten)

Elwin
niemand?
KAN IEMAND DIT?

Je vraag is al lang beantwoord ...
ik bedoelde of er iemand is die het wilt doen, tuurlijk tegen een prijse waar we allebei akkoord mee gaan,

[email protected] is mn msn
We zijn allemaal wel nieuwsgierig wat je te bieden hebt ... (denk ik) ...
ik wil het wel doen...
maar iedereen zegt al er zit een rprijskaartje aan.
Ik wil het wel voor weinig eurotjes doen.
Maar hangt er van af wat precies.

Reageren