ik ben bezig met het maken van een systeem waar wij informatie in kwijt kunnen en makelijk voor handen hebben.
Nu heb ik met css en spry een mooie site in elkaar gebouwd maar loop toch vast en hopelijk kunnen jullie mij helpen.
"www.pd4jlz.com/vrr"
Op de hierboven genoemde site is te vinden wat ik tot nu toe heb.
De diverse onderwerpen die onder de letters hangen krijgen een link naar hun eigen htm file. Deze htm file inhoud moet geshowd worden in het DIV content.
Is dit mogelijk zonder met php te moeten gaan werken ?
Want dit gebruik ik nl. liever niet omdat het ook iets is wat stand alone op een notebook moet kunnen draaien.
Ik heb vandaag veel zitten lezen en zitten zoeken maar ben de oplossing voor mijn probleem niet tegen gekomen.
Kan iemand mij een tipje van de sluier oplichten zodat ik weer verder kan met het ontwerpen ?
Volgens mij snapt niet iedereen wat je probeerd te bereiken (ik onder andere). Heb je een voorbeeld van wat je probeerd te bereiken ergens anders gezien, zo ja, kun je even linkje posten?
als je kijkt op de site die ik bijgevoegd heb zie je bovenin een spry balk.
Als voorbeeld neem ik nu bv de PPB knop, die vouwt zich uit naar 100 en dan de sub 110.
Op de 110 moet ik straks kunnen klikken en dan moet de 110.html geladen worden op de plek waar nu Meldkamer brandweer veiligheidsregio RR staat (de content DIV)
Hopelijk is het zo duidelijker ?