Goedemiddag!

Nu AJAX steeds meer en meer wordt gebruikt, is het wellicht handig om daar een apart subforum/categorie te maken.

Wellicht iets om over na te denken?

Greetz,
Chris
iChris.nl schreef op 28.09.2008 15:28
Goedemiddag!

Nu AJAX steeds meer en meer wordt gebruikt, is het wellicht handig om daar een apart subforum/categorie te maken.

Wellicht iets om over na te denken?

Greetz,
Chris

Edit: Ik wil namelijk een script/tut plaatsen met wat basic dingetjes :)

Hm. Verkeerd knoppie gedrukt, sorry!
Ik herinner me nog een situatie waarbij een goede tut van Jan Koehoorn verwijderd werd. Deze ging over CSS en dit is PHPHulp... Ik denk dat datzelfde gaat gelden voor je AJAX tut..
Nou jha, dat is echt jammer... Ik bedoel dit is dan wel een php forum, maar de mensen die php gebruiken zijn webdevelpers die ook te maken krijgen met css en javascript en ajax. Dingen als photoshop gaan weer te ver, maar css is gewoon echt basis. En je moet ook toch kunnen vragen hoe je AJAX combineert met een database via php?
Mocht dit feestje niet doorgaan (extra categorie) heb ik nog wel een ander idee :)
Waarom niet gewoon wachten op de volgende versie van PHPHulp? Daar zijn al die categorien in verwerkt. Ohja, dat klopt, we weten niet wanneer die uit komt, want het is "when it's done" =_=
@Gamer13,
2013 is mij gezegd.

@iChris,
Leuk gedaan trouwens, ziet er goed uit.
Evert schreef op 28.09.2008 19:57
2013 is mij gezegd.

Maar dan kunnen we er niet meer van genieten, Evert ;) (Volgens de Maya kalender)
Merci :)

Het is op zich best simpel, maar lang niet iedereen kent het...

Reageren