Ik heb een probleem met een verhuizing... Ik heb namelijk een nieuwe host, en dus nieuwe nameservers, alles is ingesteld, maar als ik naar mijn domein toe ga kom ik bij de oude host uit, ga ik via een webbased proxy ernaartoe kom ik bij de nieuwe uit. DNS-cache al gewist etc., al kennissen gevraagd, het lijkt erop dat Ziggo het weer eens flink kapot maakt.
Mijn vraag is dus: wil je even kijken wat je op www.jonathanhogervorst.com ziet staan en welke provider je hebt?
Ik zie alleen groot de tekst "Antagonist" staan, heb wel Ziggo
Zelfde hier.
Toen mijn domein van de ene naar de andere server werdt verhuisd (en dus ook een ander ip, dus andere dns zooi) was dit binnen een middag gebeurt (twee week terug, ofzo, was dit).
Dns aanpassingen kunnen lang duren, en volgens mij kan je niet zomaar de schuld bij ziggo leggen.
Het valt me op dat veel mensen niet kunnen lezen:
Jonathan schreef op 11.10.2008 17:28
Mijn vraag is dus: wil je even kijken wat je op www.jonathanhogervorst.com ziet staan en welke provider je hebt?
Master DNS defined by SOA (ns1.jonathanhogervorst.com) was not found among NS records.
En
NS list mismatch: registration authority reports that domain is hosted on the following servers: 'ns1.winkwebdesign.nl; ns2.winkwebdesign.nl', but DNS server ns1.winkwebdesign.nl reports domain to be hosted on 'ns2.jonathanhogervorst.com; ns1.jonathanhogervorst.com'. Please make sure that you configure the same DNS servers in registrar database and on your DNS