Ik ben al een aantal maanden bezig met een project van mij http://www.shobs.nl/. Is nog in een flinke beta fase, maar begint te komen.
Heb je nog puntjes die verbeterd kunnen worden, meld het dan even in het topic. Of wil je gewoon even je mening kwijt, plaats het dan ook in het topic.
(Negeer nu nog de dingen die niet werken of waarbij je een wit scherm krijgt, dat is dan gewoon nog in ontwikkeling)
Kelkoo gaat meer in op de producten. Zelf wil ik meer aandacht te besteden aan de webshops
Ik weet wel hoe je shops schrijft hoor. Dit is tenminste een pakkende naam met beetje orginaliteit. En niet zo'n domeinnaam als webshopervaringen.nl bijvoorbeeld.
Het gaat ook om de inhoud en niet om de naam. Dit is niet zo'n website waar gewoonweg geen website op staat en alleen maar reclame die de bezoekers trekken uit typfouten.
Ik hou het toch bij de rand denk ik. Vind ik mooier, smaken verschillen ;)
Prima natuurlijk. Dan heb ik nog wel een andere voor je: Het logo zweeft een beetje. Is het niet mooier om die een beetje naar beneden te doen? Heb je ook meteen minder 'wit'ruimte boven het menu.
hmm.... die verschillende templates lijken me minder goed. Wat maakt het uit of smaken verschillen? Het is en blijft toch jouw layout? Als ze de kleur kunnen instellen, van de template, vind ik dat leuk. maar een hele nieuwe erop zetten , waarom ?