waar gaat dit uiterst kinderachtige gesprek nog over? Alsjeblieft.. stop met die onzin want echt waar.. beide personen.. jullie trappen jezelf de grond in zo. Please close this topic
In PHP. Hij heeft namelijk door dat hij nog steeds niets kan :/ Dat hij z'n klanten nog steeds blootstelt aan mysql injecties (althans, de dingen die hij zelf heeft gemaakt, wat maar paar dingen zijn), en voor de rest bied hij ze gratis dingen aan en zet hij er zijn naam onder zodat het lijkt alsof hij het heeft gemaakt...
waar gaat dit uiterst kinderachtige gesprek nog over? Alsjeblieft.. stop met die onzin want echt waar.. beide personen.. jullie trappen jezelf de grond in zo. Please close this topic
Tja het hoort eigenlijk in de koffiehoek dus het ''mag''.
Beetje vermaak op de woensdagavond, altijd leuk. En nog gratis ook!
point taken ;) Maar dan alsnog.. ik zeg het niet voor mijn eigen ding.. maar voor die 2 blaaskaken daaro.. ze trappen elkaar de grond in.. dus ja. als je slim bent haal je die data eraf :) maar ik vind het verder niet erg hoor :) ga vooral je gang :D
[ignore]Loran <? echo'ik heb geen zin meer....' ?> zegt (22:10):
Chris het spijt mij, ik zal jou niet meer 'pesten' als jij mij niet meer belachelijk maakt oké?[/ignore]
Nah, vind dit niet echt pesten. Ik boor jou gewoon hard de grond in, en jij eh.. Tja. Eh. Doet en kan niet echt veel :)