Hoi mensen,

Ik ben alweer een tijdje bezig met een nieuw design voor mijn nieuwe bedrijfje (fusie tussen 2 personen), welke wel dezelfde naam heeft behouden, namelijk Design XTR.

Zie Linkje voor de nieuwe site.

[LIJSTJE VOOR MIJZELF]

- Logo veranderen? X (CHECK!)
- Meer gradient?

[/LIJSTJE]

edit
Zit een klein bugje bij mij bij IE ( -.-' ). Je kunt namelijk heel ver naar rechts scrollen :S Dit terwijl overflow x uit staat :S
heel erg standaard. Mag wel wat spetterender. Maar wel op de goede weg, lekker clean en overzichtelijk.
Logo vind ik trouwens niet mooi. Vooral die bevel erin niet.
je overgangen zijn niet echt super. Je zou er wellicht beter een gradient kunnen gebruiken dan 2 kleuren. Hierdoor valt het effect weg zoals je het nu hebt.
Kleur zelf is trouwens erg saai. Maar dat is persoonlijk. En dit scherm is te helder hiervoor.

Maar voor de rest ziet het er redelijk OK uit. :)
Niek schreef op 24.10.2008 12:20
heel erg standaard. Mag wel wat spetterender. Maar wel op de goede weg, lekker clean en overzichtelijk.
Logo vind ik trouwens niet mooi. Vooral die bevel erin niet.

Precies mijn eerste gedachte toen ik de website zag, die bevel is verschrikkelijk lelijk.
Kijk, met content erin ziet het er al weer leuk uit! Aan de zijkant zou ik dat plaatje toch net iets anders doen, gewoon 1 kleur en geen 2..
Welk plaatje bedoel je?

[BTW]
Nog 1 post :D
[/BTW]
Die voor die zijkanten, die waar je ook een foto in heb staan
Oh, ok! Ik snap het nu :) Nog meer commentaar?
Mooie site.

Feedback:
- de header vind ik te hoog (1/5 (van bv 750px) of iets meer is voldoende)
- Tussen de kopjes "Al klant bij ons?" en "Vraag een offerte aan! " en de achtergrond zit te weinig contrast.
Het menu uiterlijk vind ik trouwens niet echt passen bij de style van de website.
Ik zie aan de rechterkant alleen een grijs vlak?
Je kunt nog net zien dat er iets onder zit?

Ik werk met 800X600 pixels,

Grtx,

Reageren