Lieve PHPhulpertjes :)

We hebben iets leuks bedacht om met z'n allen te gaan doen ( dit helaas voor jullie wel op geheel eigen kosten ).

Het lijkt ons heel gezellig om met een grote groep te gaan karten ergens in Februari, dat is nog een eind weg maar zoiets treft de nodige voorbereidingen en jullie kunnen het dan nu alvast in je agenda opschrijven.

Dit topic is in principe enkel om te kijken of er animo voor is zodat wij weten of we iets kunnen gaan organiseren. Het is weer eens wat anders dan een hapje en een drankje en ouwehoeren over PHP ergens op een terrasje. ( waar het ook veel te koud voor is nu ).

Het idee is dus om een middag ergens te gaan karten + wat te gaan drinken en misschien ergens met z'n allen nog wat gaan eten en natuurlijk alsnog over PHP ouwehoeren :)

Ik weet niet exact wat zo'n middag gaat kosten, voor het karten zal ik het vandaag even opzoeken. Ook de locatie om dit te gaan doen is nog onbekend. Dus lijkt het je leuk en weet je ergens een mooie kart baan vermeld dat er dan even bij.

Ik hoop dat jullie allemaal mee gaan en zie jullie reactie tegemoet.
bus en trein hea,, ik moet eerst naar busstation in alkmaar, en dan denk ik naar amsterdam, en dan naar utrecht, volgens mij gaat er geen trein direct over utrecht,, mischien de trein Alkmaar Heerlen
ik hoef alleen de bus te nemen.. ik ben er dan in een half uurtje :D
des te omslachtiger ik reis, des te sneller ik ergens ben.
ik kan het beste eerst met de bus de vekeerde kant op, en daar dan op de snelbus stappen, dat scheelt mij dan een half uur, terwijl ik ook de directe bus kan pakken, maar die stopt te vaak :P
Dan kan ik met de trein naar amsterdam en dan naar utrecht, maar ik kan beter eerst nog een tussenstation pakken, en dan de sneltrein naar utrecht.

echt heel appart allemaal =þ
@gerben: dat is het middelpunt van nederland maar net als ikzelf zijn er ook heel wat belgen hier :p
Het was ook niet een reële suggestie.

Maar zoals al eerder vermeld, als er alleen maar mensen uit bijv. het westen komen, is het logischer om het bijv. in Den Haag te doen.

Als er maar 3 Belgen komen kan je het net zo goed in Utrecht doen en niet bijv. Noord-Brabant.
Desnoods maak je dan een 'Belgenpotje'. Waar iedereen een eurootje in doet zodat die 3 Belgen ook naar Utrecht kunnen.

Overigens zou ik eerst een goede kartbaan zoeken, of een top 3 en dan pas kijken welke de beste ligging heeft..
Eerst maar eens kijken hoeveel animo er voor is. Daarna kijken we wel verder..
misschien is het handig als er een soort inschrijfformulier komt te staan, zo weet je gelijk wie er komt en van waar hij/zij zal komen.

maar dan moet er natuurlijk ook een datum opstaan...
Misschien dat we het systeem wat Jan Koehoorn voor het vorige uitje had gemaakt kunnen gebruiken. Dat zou wel eenvoudig zijn.
wat was dat dan?

Reageren