Hello!

Ik heb 2 divs:

[ linker div ] [ rechter div ]

Die heb ik naast elkaar staan..

Links is 60%, rechts is 30%..

Nu heb ik ze beide dezelfde achtergrond kleur gegeven, rood.

Maar nu het probleem; als de linker div, meer inhoud heeft dan de rechter div, trekt de rechter div niet mee naar beneden. Dit resulteert dus in:

Iemand een idee hoe dit recht te trekken? :)
en als je min-height gebruikt ook ff compatible maken met IE6:

height: 500px;
height: auto !important;
min-height: 500px;
@bas het is maar een simpele voorbeeld. Conclusie het werkt dus wel. En het is nog is de makkelijkste oplossing naar mijn weten in.

@Rens in simpele voorbeelden ga ik geen gebruik maken van IE valid codes. IE is gewoon een illegale browser!
Mr. de Jong schreef op 01.11.2008 16:11

@Rens in simpele voorbeelden ga ik geen gebruik maken van IE valid codes. IE is gewoon een illegale browser!

Zal toch wel moeten. Niemand gaat die code gebruiken als hij niet werkt in IE, toch altijd de meest gebruikte browser.
Niek schreef op 01.11.2008 16:37
[quote='Mr. de Jong schreef op 01.11.2008 16:11']

Zal toch wel moeten. Niemand gaat die code gebruiken als hij niet werkt in IE, toch altijd de meest gebruikte browser.[/quote]

Voor een simpele voorbeeld hoef je toch echter niet gelijk 100 lijnen te schrijven om het te laten werken in IE. Dit is echter ter voorbeeld de rest mag je er zelf bij doen.

Reageren