Er staat:
<input type="text" value="0" size="8" name="palen_aantal1-1" id="palen_aantal1-1" onchange="setSubTotal(1)"/>
Niks mis mee toch?
Link gekopieerd
jorian: en is het ook daadwerkelijk een subelement BINNEN je form?
Link gekopieerd
Waar kan je dat zien? Ik klik gewoon in FF rechtermuisknop op het vak en dan: Element inspecteren.
Dan zie ik de html..
Link gekopieerd
Ik ben dit hard nodig, is er echt niemand die me kan helpen?
Link gekopieerd
Link gekopieerd
Ja, die site heb ik al gezien. Maar werkt niet voor mij, want je kan geen div in een tabel plaatsen, dus:
<table>
<div>
</div>
<tr><td>blabla</td></ttr>
</table>
kan niet. Bij mijne word elke nieuwe input, in de tabel geplaatst.
Link gekopieerd
Ik kan anders prima met dat systeem omgaan die in dat artikel besproken wordt.
Jij zoekt dus iets wat gewoon EXACT werkt zoals jij het nodig hebt...
Dan wordt het lastig.
Je kan snippets ook een beetje aanpassen aan jouw wensen...
En ehh.. Waarom kan je geen div in een table plaatsen volgens jouw?
Link gekopieerd
Naja, ik zoek niet naar een nieuw systeem. Ik vraag gewoon of iemand weet waarom de code die ik nu gebruik, niet werkt.
Ik zal even een groter stuk van de code geven, dit word uitgevoerd als ik op de knop 'Nieuw veld' druk:
function addField(number) {
var Tabel = document.getElementById('tabel' + number);
var newRow = Tabel.insertRow(Numb[number]);
var newCell = newRow.insertCell(-1);
newCell.width = '42';
var Nummer = Numb[number] - (Start - 1);
var MM = 250 + (number * 50);
var Var30 = (BetonVar / 100) + 1;
var Text = number + '-' + Nummer;
var newCell2 = newRow.insertCell(-1);
newCell2.innerHTML = '<input type="text" onchange="setSubTotal(' + number + ')" id="palen_aantal' + Text + '" name="palen_aantal' + Text + '" size="8" value="0" />';
var newCell3 = newRow.insertCell(-1);
newCell3.innerHTML = MM + '<input type="hidden" id="prijs' + number + '-'+Nummer+'" value="0.00" />';
var newCell4 = newRow.insertCell(-1);
newCell4.innerHTML = '<input type="text" onchange="setSubTotal(' + number + ')" id="palen_lengte' + Text+'" name="palen_lengte' + Text+'" size="8" value="0.00" />';
var newCell5 = newRow.insertCell(-1);
newCell5.innerHTML = '<input type="text" disabled="disabled" id="palen_lengte_totaal' + Text+'" name="palen_lengte_totaal' + Text+'" size="8" value="0.00" />';
var newCell6 = newRow.insertCell(-1);
newCell6.innerHTML = '<select size="1" id="wapening' + Text+'" name="wapening' + Text+'"><option selected="selected">4Ø12</option><option>5Ø12</option><option>6Ø12</option><option>5Ø16</option></select>';
var newCell7 = newRow.insertCell(-1);
newCell7.innerHTML = '<input type="text" onchange="setSubTotal(' + number + ')" id="wapening_lengte' + Text+'" name="wapening_lengte' + Text+'" size="8" value="0.00" />';
var newCell8 = newRow.insertCell(-1);
newCell8.innerHTML = '<select id="staven_diameter' + Text+'" name="staven_diameter' + Text+'" onchange="changeRow2()"><option value="10">10</option><option value="12">12</option><option value="14">14</option><option value="16">16</option><option value="20">20</option><option value="25">25</option><option value="32">32</option><option value="40">40</option></select>';
var newCell9 = newRow.insertCell(-1);
newCell9.innerHTML = '<input type="text" id="staven_lengte' + Text+'" name="staven_lengte' + Text+'" value="0.00" size="8" onchange="changeRow2()" />';
var newCell10 = newRow.insertCell(-1);
newCell10.innerHTML = Liters[MM];
newCell10.colSpan = '2';
var newCell11 = newRow.insertCell(-1);
newCell11.innerHTML = '<input type="text" id="beton_var' + Text+'" name="beton_var' + Text+'" disabled="disabled" value="' + Math.round(parseFloat(Liters[MM] * Var30)) + '" size="8" />';
newCell11.colSpan = '2';
var newCell12 = newRow.insertCell(-1);
newCell12.innerHTML = '<input type="text" onchange="setSubTotal(' + number + ')" disabled="disabled" id="beton_m3' + Text+'" name="beton_m3' + Text+'" size="8" value="0">';
var newCell13 = newRow.insertCell(-1);
newCell13.innerHTML = '<font onclick="javascript: deleteField(' + number + ')">Verwijder</font>';
Numb[number] ++;
setSubTotal(number);
setTotal();
}
Link gekopieerd