Hallo,

Ik ben met een formulier bezig waarin je inputs kan toevoegen via javascript. Maar als ik op de submit knop druk, en ik doe:

print_r($_POST);

Staan de toegevoegde inputs er niet tussen.
Dit is de input die toegevoegd word:

<input type="text" onchange="setSubTotal(' + number + ')" id="palen_aantal' + number + '-' + Nummer + '" name="palen_aantal' + number + '-' + Nummer + '" size="8" value="0" />

Kan iemand me hierbij helpen?
Geen typfoutje in de aanroep van het formulier?

<form name="formuliernaam" action="action.php" method="post">

gr
Arnold
Nee want hij laat de andere inputs (die niet vanuit javascript erin geplaatst worden) wel zien.
Niemand? Ik ben het hard nodig en het werkt nog steeds niet.
Geef eens een URL.
@Jonathan: Sorry, ik kan geen URL geven.

@Jan: Ja, dat is precies wat ik ook heb, maar bij mij werkt het niet..
[quote='jorian schreef op 03.11.2008 22:01']maar bij mij werkt het niet../quote]
Tja, zonder url houdt het snel op. Als je echt precies hetzelfde hebt als ik, zou het moeten werken zoals bij mij toch?
Ik heb het zo:

var newRow = Tabel.insertRow(Numb[number]);
var newCell2 = newRow.insertCell(-1);
newCell2.innerHTML = '<input type="text" onchange="setSubTotal(' + number + ')" id="palen_aantal' + Text + '" name="palen_aantal' + Text + '" size="8" value="0" />';
Ja, maar dan doe je het toch heel anders? Jij zet de innerHTML van een tabelcel op een string met een input. Ik vraag me af of dat goed gaat. Ik maak echt een nieuw DOM element aan met new Element ('input');
Jorian: bekijk je source eens via de "inspect" mode van firebug. Dan kan je precies zien waar je toegevoegde element in je DOM staat.

Volgens mij zou het gewoon moeten werken met innerHTML.

Reageren