Hoi,
weet iemand hoe je dit kan realiseren met css/een plaatje & html?

het heeft niet veel zin in de source te kijken en dan in de css want je vind het echt niet, geraakt er niet wijs uit. Begrijp niet hoe hij het doet als de links langer worden.

Bv Home/Music/Video/Contact die zijn allemaal ongeveer even lang maar als je dan bevoorbeeld guestbook of downloads hebt zal je toch een langer plaatje nodig hebben, kan iemand me hier meer over informeren of een voorbeeldje geven van hoe ik dit doe?

Groetjes,
@Jan (of iemand anders)
Kun je ook een voorbeeld geven waar 3 plaatjes gebruikt worden (links, midden, rechts). Op die manier heb je namelijk niet zo heel veel vrijheid met de buttons, je kunt bijvoorbeeld geen randen eraan maken.
@ Marco: geen randen? Hoe bedoel je?
@ Paradox: zo te zien gaat het in de meeste browsers goed?
Jan Koehoorn schreef op 09.11.2008 23:42
zo te zien gaat het in de meeste browsers goed?

Inderdaad :), als je de code achteraf dan ziet dan denk je van waarom dacht ik daar nu zelf niet aan maarja dat is met alles altijd zo eh. Bedankt, kben gaan slapen, byebye
Mm, ik had even een denkfout gemaakt, maar het werkt ook gewoon bij meer complexe borders.
Ja, het zijn eigenlijk twee helften van hetzelfde plaatje, die je over elkaar laat schuiven. Als je plaatje maar breed genoeg is, sluit het altijd aan.
Hier voor had ik het nodig, website voor bandje (en ja de tis een lelijke donkere header maar zo willen ze het nu eenmaal anyway tgaat over de buttons).

Reageren