Even kijken (apart van dat diot bericht erg naar spam riekt):
o Goedkoop cu2 concept dat tot den treure is uitgebuit.
o Rare interface met leuk gefotosjopte balk die de helft avn het beeld in beslag neemt
o Vreemde tabellen
Leuk, maar waarom zou ik niet mijn vriendjes en vriendinnetjes bij cu2 (of een van de anderen honderden clubs) zoeken?
K heb het idee dat jij afkraaken zker heel erg leuk vind ofniet arend? 0_o..
zeg es wat waar ik iets aan heb...
net als remco..
enkel is dat niet mogelijk, want ik heb geen onbeperkt aantal subdomeinen...
of is daar een andere mogelijkheid voor om zoiets te maken? zo ja, hoor ik het graag.. ;)
K heb het idee dat jij afkraaken zker heel erg leuk vind ofniet arend? 0_o..
zeg es wat waar ik iets aan heb...
net als remco..
enkel is dat niet mogelijk, want ik heb geen onbeperkt aantal subdomeinen...
of is daar een andere mogelijkheid voor om zoiets te maken? zo ja, hoor ik het graag.. ;)
Nou ga ik dus eens een serieus reactie geven.....
http://getfirefox.com <-- klik daar download de browser en test je webpagina nog een keer.. om te beginnen bij.
Moet ik nu werkelijk meer tijd besteden aan commentaar geven dan jij moeite doet om een fatsoenlijke site te bouwen, laat staat een fatsoenlijk bericht hier te plaatsen?
Daar bovenaan staan een paar argumenten voor mij om je site niet nog een keer te bezoeken, en drie punten waarop je je site nog kan verbeteren, wel te verstaan:
Een origineel concept (niet onbelangrijk),
Een fatsoenlijke layout, (200px aan blanke header is weggeven aan leesbaarheid) En de layout van de tabellen vind ik dus persoonlijk niet alles.
Commentaar is commentaar, bevalt het niet, ga dan niet zeuren: als het commentaar je niet bevalt moet je er niet om vragen of het commentaar naast je neer leggen.