WOOOOOW IE is eeeeecht een k**t browser!! :@
Serieus, zelfs als ik gewoon neerzet height:0px; houdt hij nog die ene maat aan, ik heb al van die no-caching headers van php toegevoeg etc..
Iemand enig idee wat ik zou moeten doen?
[quote='brie schreef op 02.12.2008 17:17']WOOOOOW IE is eeeeecht een k**t browser!! :@
Serieus, zelfs als ik gewoon neerzet height:0px; houdt hij nog die ene maat aan, ik heb al van die no-caching headers van php toegevoeg etc..
Of dan toch maar weer terug naar de tabellen :S?
Edit:
Oeps, sorry voor de bump.
height: 0 is toch gelijk aan niets.. :-) En nee, je hoeft niet terug naar de tabellen, nee.[/quote]
Maar ook al doe ik height: 2px; dan blijft hij ±20px hoog...
Mitchell schreef op 02.12.2008 19:46
[quote='brie schreef op 02.12.2008 17:17']WOOOOOW IE is eeeeecht een k**t browser!! :@
line-height: 0;?[/quote]
Bedankt voor de suggestie, maar dit heeft helaas geen effect...
Bedankt voor je reactie!
Alleen werkt het helaas niet echt, ik had, zoals je misschien al had gezien, mijn div's als op 1 regel geprogrammeerd. (ik heb zelfs net ff geprobeerd mijn hele code op 1 regel te zetten, maar ook dit had geen effect).
En als ik *margin-top: -18px; gebruik, dan plaatst hij die div laat maar zeggen alleen omhoog, ipv dat hij "er een stuk van af hakt ;)"
Je zal er hier en daar nog wat aan moeten sleutelen, maar dat houd een mens bezig.
Ik kon je white_middle niet vinden vandaar even deze oplossing.
Zij kant zonder schaduw, moet je zelf maar even je gif plaatsen.