wat vinden jullie ervan:

www.gratizwebtoolz.nl

kritiek is altijd welkom...... :P
Oke, ik zie hier de site in FF, zonder die lijntjes..
Berichtenbalk
berichtenbalk heb i kwat op aan te merken, ik vind het niet duidelijk (genoeg) waneer een nieuwe bericht nou begint, je kujnt beter als scheidingslijn - of | ofzo gebruiken.
Naam mss ook handig?..
ubb?

In je bron:
<meta name="Generator" content="Textpad">
Is dus met een programma gemaakt ;)..
enne, wachtwoord: dat ziet er meestal uit als *** en niet als het woord :o..
Gebruik:
<input type="password" ...> ipv <input type="text" ...>
aanmelden
Website:*
website verplicht?.. is dat wel zo handig?

linkpartnerding
U moet in 2 maanden minimaal één inhit leveren naar het URL wat u straks krijgt.

niet zo moeilijk, verander je eigen favoriet, en het is klaar, niet zo slim vind ik..

Om het een beetje eerlijk te houden, wordt het linkpartnersysteem elke 2 maanden gereset, zodat ook nieuwkomers kans maken om in de top 5 te staan
dwz?.. dat je er naar 2 maanden uitgegooid word?.. handig.

logo
Ik vind je logo niet zo mooi, past totaal neit bij de kleuren van de layout, zet em eens in oranje/blauw

contact
Simpeler dan al die sterretjes is mss ale velden zijn verplicht?

poll
ziet er netjes uit :)
maar hoezo vb/voorbeeld poll? :S

verder vind ik het wel mooi, alleen een beetje.. onzinnig?.. naja, voor beginners die een leuke berichtenbalk wille hebbe is het leuk :)..

leuke site!! enige wat mij opvalt is dat het logo niet echt bij de site past (en de site dus ook niet bij het logo).. ik zou het aanpassen als ik jou was..

ook vind ik de shoutbox (ookwel die irritante berichten in <marquee> genoemd) wat te groot.. ik zou daar een 10px; lettertype van maken.. :)
verder nog iemand die wat opmerkt aan mijn site?

Gratiz Webtoolz.nl
wat is er trouwens mis met: <meta name="Generator" content="Textpad">

ik werk in textpad (uitgebreide versie van notepad :P)
ik hoor net dat tiscali-gebruikers moeilijk op mijn website kunnen komen :S

heel vaag dus..

hier een plaatje voor mensen die de website niet kunnen zien, zodat ze toch een beetje een indruk krijgen:
waar zijn de gratiz tools?
Bart ik wil je effe waarschuwen je bent opgelicht dit is een template, deze ben ik vaker tegen gekomen op gratis template sites. Ik hoop dat je je geld nog terug kan krijgen.
hoe kom je erachter dat het niet zelfgemaakt is :S
Nou door de cliparts die zijn gebruikt in het design die zitten ook in bijna alle free templates.
waar kan je die template dan downloaden.. (krijg het supervaak te horen)

ik denk dat als het een template is dat ie niet gratis is..

daar lijkt ie me iets te mooi voor (ja sorry hoor :P)

Reageren