Nu vraag ik mij af waarom hij niks laat zien in de input van user en pw.
Volgens mij zou hij het gewoon moeten doen maar blijkbaar doe ik iets verkeerds.
1. IE 6 kent de naam waarden voor background-position niet, gebruik of px of %.
2. Je kan niet eerst een shorthand background gebruiken en daarna weer een background-repeat, dan overschrijf je de eerdere shorthand.
3. Hoogte nooit plaatsen op een input type text of password. Daar willen ze nog wel eens raar van gaan doen. Gebruik hiervoor font-size en padding.
4. Al gevalideerd?
Het ligt in elk geval aan je locatie, ik ben even zo vrij geweest te testen met precies jou code, alleen met m'n eigen afbeeldingen op een eigen locatie. Het werkt bij mij prima en ik krijg gewoon de afbeeldingen te zien.
Dus je moet toch eens met je locatie gaan spelen. (misschien /images/login_password.gif)
Heb je misschien ook een online voorbeeld?
Mitchell schreef op 06.12.2008 02:40
1. IE 6 kent de naam waarden voor background-position niet, gebruik of px of %.
2. Je kan niet eerst een shorthand background gebruiken en daarna weer een background-repeat, dan overschrijf je de eerdere shorthand.
3. Hoogte nooit plaatsen op een input type text of password. Daar willen ze nog wel eens raar van gaan doen. Gebruik hiervoor font-size en padding.
4. Al gevalideerd?
Edit: Foutje. n_n
1. Deze kent IE6 wel, je kan ze ook in IE6 gewoon gebruiken.
2. Dat kan wel, maar de laatste declaratie geldt.
3. Ook hoogte kan prima, maar je moet wel weten wat je doet. Met een height kan je prima (en cross browser) gaan werken. Wel is het mooier om met padding te werken.
4. De css is in elk geval valide, het werkt ook op deze manier, dus dat is het niet. Het moet de locatie zijn.
[quote='Mitchell schreef op 06.12.2008 02:40']1. IE 6 kent de naam waarden voor background-position niet, gebruik of px of %.
IE6 kent dat wel.[/quote] Probeer maar een center center te gebruiken in een shorthand, had ik pas geleden nog geprobeerd, werkte niet. Wat wel werkte was 50% 50%.