Hallo

ik heb nu deze website nog in aanmaak!:
http://puntbogerman.woelmuis.nl/band/index.php?menu=homepage

Wie kan mij vertellen waarom het logo niet gewoon boven aan begint? als je de code wil zien moet je even beeld en dan code weergeven doen.

Groet, joshi
Gebruik eens een css reset? Denk dat namelijk je table standaard waarden ervoor zorgen..
css reset? ofterwijl? alles wat ik met css heb gedaan overnieuw doen?:S
Nope, een stylesheet gebruiken die allerlei standaarden op 0 zet. Gebruik Google, daar staat welwat.
CSS Reset
Nee, er bestaat een reset voor css, dit is gewoon een aparte stylesheet waarin alle standaard css waarden voor elementen op nul worden gezet. Kortom een css reset.

body, div, dl, dt, dd, ul, ol, li, h1, h2, h3, h4, h5, h6, pre, code, form, fieldset, legend, input, textarea, p, blockquote, th, td { 
	margin: 0;
	padding: 0;
} 
table {
	border-collapse: collapse;
	border-spacing: 0;
} 
fieldset, img { 
	border: 0;
} 
address, caption, cite, code, dfn, em, strong, th, var {
	font-style: normal;
	font-weight: normal;
} 
li {
	list-style:none;
} 
caption, th {
	text-align: left;
} 
h1, h2, h3, h4, h5, h6 {
	font-size: 100%;
	font-weight: normal;
} 
q:before, q:after {
	content: '';
} 
abbr, acronym {
	border: 0;
	font-variant: normal;
} 
sup {
	vertical-align: text-top;
} 
sub {
	vertical-align: text-bottom;
} 
input, textarea, select{ 
	font-family: inherit;
	font-size: inherit;
	font-weight: inherit;
} 
input, textarea, select {
	font-size: 100%;
} 
legend {
	color: #000;
}
ik heb het nu voor elkaar onder de gewone windows explorer ofzo maar niet in forefox en ook niet onder safari
Tables zijn er zo en zo al niet voor gemaakt om het ontwerp mee te bouwen. Ik zie hem overigens nu goed in Firefox 3.0, naast dat hij niet meer centered is.
Klopt, maar een vriend van me heeft www.prais-culemborg.nl gemaakt en das hem wel gelukt:S maar overigens, enig idee hoe ik nu alles weer op center zet?:S:S
hmm, kan aan mij liggen, maar je site ziet er goed uit en die site van je vriend werkt niet?

Of wil je dat menuutje bovenaan hebben?

Btw, ik gebruik Chrome

EDIT: er staan 2 script en 1 a tag buiten je HTML, miss ff aanpassen?

Reageren