Voor dat ik een weer een nieuwe website ga bouwen wil ik graag julle meningen weten met toelichting waar je een website het beste uit kunt laten bestaan. Divjes of Tables?

Waarom is het ene beter dan de andere etc.

En hoe zit het met de google vriendelijke tools.

Prevereert google liever div of tables? en waarom?

Graag hoor ik van jullie.
@Niek, waar haal jij die wijsheid vandaan? Google geeft zelf toe dat het zo werkt...
Ik heb geen één vaste bron. Het is een algemeen feit dat je je pagerank niet omhoog kan halen dmv geld.
@Justin

ik had je al een pm gedaan, ben wel benieuwd naar waar jou informatie vandaan komt. Volgens mij zijn er in dit topic een paar grote misverstanden aan het ontstaan.
@Niek & Robert Dieman:

Ben er helaas achter gekomen dat de desbetreffende informatie die ik had gevonden gedateerd waren (anno 2006). Heb ondertussen deze website gevonden: http://blog.merge.nl/2007/10/29/pagerank/ waar ik wat andere aannames heb gevonden dus dit betekend dat ik mn scriptie aan moet gaan passen. Sorry voor de foutieve informatie maar was ook zelf pas net begonnen met de scriptie dus vandaar dat ik de data nog niet had gevalideerd. Excuses!

MAAAR het is wel zo gewéést dus geheel op onzin was het niet gebaseerd.
@justin

Toch bedankt dat je ook nog even uitleg gaf in de PM. Het is inderdaad zo geweest dat door betaling je hoger in google kwam. Echter is dit gestopt omdat voor een goed zoekresultaat de inhoud van een website veel belangrijker is dan wat ze betalen.
Het kon inderdaad, maar het is goed dat je er nu achter komt. ;)
Netjes van je Justin dat je dit even meldt. Je moet oppassen met bronnen op internet. Sommigen zijn erg betrouwbaar, sommigen niet.
Het komt er op neer dat Google in principe iedereen evenveel kans geeft om hoog in de zoekmachines te komen. Heel bondig gezegd, kijkt Google naar de relevantie van je site en rankt je site daarop

Reageren