Hallo dan PHP'ers.

Ik kijk hier vaak rond en heb me nu dan ook eindelijk eens geregistreerd.

Een kennis van mij heeft een vacaturebedrijf en is nu ook online gegaan. Tenminste, de domeinnaam is geregistreerd :).

De website is nu door mij heel simpel in elkaar gezet omdat ik nog niet echt een gevorderde ben met PHP + MySQL.

Mijn vraag is nu:

Wij zoeken iemand die een vacaturewebsite in elkaar kan zetten zoals bijvoorbeeld:

- www.jobindex.nl
- www.vacaturebank.nl
- www.monsterboard.nl

De zoekfunctie moet dus op de manier werken zoals bovenstaande websites.

De gene die dit kan realiseren krijgt natuurlijk betaald. Dit gaat niet gratis neem ik aan ;)

Ik hoop zo snel mogelijk reacties te krijgen en dat wij dan contact kunnen opnemen!

Haha, ja dat moeten we dan maar eens samen gaan bespreken neem ik aan :)

Het wat mogelijk is natuurlijk
Ik las dat je grafisch wel uit de voeten kan, en ik dus niet. Maar het technische deel is wel te doen, maar de vacaturesites die je noemt zijn niet de minste. Daar hangt meestal wel een prijskaartje aan...
Ja tuurlijk... dat zeg ik ook, betaling is geen probleem... als het maar geen duizenden euro's gaat worden natuurlijk.

Ik heb veel lopen googlen maar daar kom ik allemaal op Engelstalige pakketten. Die zijn echter wel vrij mooi met een CMS systeem. Die kosten zo een $450,-. Dus €400,- ongeveer.

Nu kan ik dat natuurlijk kopen maar het liefst wil ik overleggen met degene die het maakt. Dit gaat allemaal even stukkies beter in het Nederlands en ook de taal van het script zelf is dan natuurlijk Nederlands :).

Zo een CMS systeem, kan jij ook maken of niet? Hoeft helemaal geen design te hebben maar alleen simpel linkjes met:

- Voeg vacature toe
- Bewerk vacatue
- Voeg Branche toe

enzovoorts, enzovoorts.
Hey Legolas.

De bovenste ben ik nu aan het bekijken maar het pakket van WebScribble die kan ik niet. Het leek mij ook een mooi pakket alleen voor dat pakket moet mijn host de server hebben staan op "safemode_off" en mijn host heeft het staan op "safemode_on".
tis dat de duurste niet kan ;)
De bovenste heb ik ook even bekeken maar om de vacatures te bekijken moet je eerst geregistreerd + ingelogd zijn en dat vind ik een beetje vaag. Ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten en daarom hoop ik dat er hier mensjes zijn die mij kunnen helpen met een script :)
Voor €400,-- wil ik best wel een poging wagen hoor (incl. cms) :D
Heb je anders even een mailadres of msnadres voor mij? Dat praat even wat makkelijker + sneller

Reageren