Wat vinden jullie van dit design ??

//plaatje is verlopen (was inderdaad ook te groen-achtig)

Het is de bedoeling dat het gewoon een rustige website word, met niet teveel "poespas".

mvg Joost van der Meijden.
leuk bedacht, maar er zit een beetje te veel groen in, misschien wordt het mooier om van de achtergrond een gradient te maken, ook is het mischien leuker om alles in een container te zetten(een balk waar alle menus en tekst etc in staan)

Voor de layout geef ik je een 5 aangezien er niet veel aan te zien is.
Probeer de kleuren wat meer af te wisselen, dat zal beter staan. Ook herhaling van dat boogje zou ik proberen te voorkomen, omdat nu alles is opgebouwd op dezelfde manier. De header is wel leuk imo. :-)
Bedankt voor de feed-back =), ik zal er wat proberen mee te doen :)

mvg Joost.
Joost schreef op 20.12.2008 13:33
Wat vinden jullie van dit design ?
Groen... Té groen.

Wat is de gedachte achter het groen? Waarom heb je daarvoor gekozen?
en nog iets, content zou ik achtergrond wit doen.. zulke kleuren als achtergrond voor text is taboo.. die gewoon wit, zet er vervolgens een container om de alle content, en maak een gradient op de achtergrond. Ook de streepjes zijn naar mijn mening een beetje te...

Maw, probeer dit anders uit te werken. zorg er ook voor dat het menu zonder de strepen duidelijk wordt
en onderaanis hij (vind ik ) te symetrisch
pgFrank schreef op 20.12.2008 14:39
[quote='Joost schreef op 20.12.2008 13:33']Wat vinden jullie van dit design ?
Groen... Té groen.

Wat is de gedachte achter het groen? Waarom heb je daarvoor gekozen?[/quote]

Zit niet echt iets achter, wat voor kleur (denk je) dat ik beter kan nemen??

Maar die boogjes/lijntjes over het menu komt ook voor in zijn logo, en in zijn naam, Toon van den Heuvel, daarom wou hij graag een soort boogje boven het menu.

mvg Joost.
Ik denk dat jij het beste die kleur kunt nemen die bij het bedrijf past. Daarnaast zul je er voor moeten zorgen dat de site leesbaar en bruikbaar blijft. Een lichte achtergrond heeft daarbij de voorkeur.
Bedrijf bestaat uit veel wit, maar dat vind ik (persoonlijk) niet mooi, het is koud, en lijkt te veel op het oude design.

mvg Joost.

[EDIT]

Ik heb nu:

Wanneer je een mouseover op menu maakt komt er een boog en als je op de pagina van die link bent staat er ook een boog.

Is dit beter (is wel donker mja...).

mvg Joost.
[/edit]
Ik vind wit mooier dan zwart in dit geval. De site past niet echt bij de huisstijl.
Waarom die boogjes?

Reageren