Wat vinden jullie hiervan? Bedoeld als inlogschermpje voor een website waar je alleen op mag als je ingelogd bent.

Crispijn schreef op 29.12.2008 14:12
Ach, een inlog boxje helemaal in het center uitgelijnd.... ik vind die van jou dan niet enorm veel anders. Wel netjes, maar niet vernieuwend.
Klopt, het was niet de bedoeling om vernieuwend te zijn. Ik heb gewoon graag een bevestiging van anderen :-)
mrhocoma schreef op 29.12.2008 14:16
Mooi schermpje, heb je de layout in Photoshop gemaakt? Of is het een css layout? Wellicht interessant om even te delen hoe je het verder gaat gebruiken, html, css, etc? Handig voor de newbies die ook zoiets willen maken.
Ik weet niet wat "een css lay-out" is, maar het achtergrondplaatje is natuurlijk met photoshop gemaakt. Het is een gradient, met daaroverheen een afgerond vierkant met een drop shadow.
Crispijn schreef op 29.12.2008 14:20
Het is niet zo heel spannend toch? Gewoon een body background image met die achtergrond kleur en outer glow. Dan gewoon een divje waar je netjes die schaduw in klust. Als je een beetje je best doet kan je deze ook nog variabel van hoogte maken.

Let wel op dat dit een draak is om netjes te maken in een IE 6 browser. Ik denk dat je dan het beste die outer glow weg kan laten en gewoon die schaduw op een niet transparant plaatje moet knallen. Dat houd 't allemaal wat schoner en netter :)
Ja precies, het lastige zit in die variabele hoogte in combinatie met transparantie en alles. Ik heb de hoogte ook niet variabel genomen.

Reageren