Wat vinden jullie hiervan? Bedoeld als inlogschermpje voor een website waar je alleen op mag als je ingelogd bent.

offtopic: waarom weer een nieuw account boris?
Ziet er goed uit. Zou zelf niet die achtergrond gebruiken, maar dat is persoonlijke smaak. :)
Die formulieren zien er zeker strak uit! Alleen zou ik bij

Wachtwoord (en bevestiging):
[_____________________][_____________________]

het eerder zo doen:

Wachtwoord:            Bevestiging:
Terence schreef op 29.12.2008 09:02
offtopic: waarom weer een nieuw account boris?
wachtwoord kwijt
Mitchell schreef op 29.12.2008 09:53
Ziet er goed uit. Zou zelf niet die achtergrond gebruiken, maar dat is persoonlijke smaak. :)
Oké, bedankt.
Douwe schreef op 29.12.2008 10:01
Die formulieren zien er zeker strak uit! Alleen zou ik bij

Wachtwoord (en bevestiging):

het eerder zo doen:

Wachtwoord:            Bevestiging:
Zo dan:Lijkt mij ook wel beter inderdaad. Bedankt.
Dat ziet er inderdaad beter uit :)
Je hebt zeker goed naar het inlogscherm van wordpress gekeken? Die ziet er bijna hetzelfde uit! ;)
Crispijn schreef op 29.12.2008 12:58
Je hebt zeker goed naar het inlogscherm van wordpress gekeken? Die ziet er bijna hetzelfde uit! ;)
Ik weet niet hoe het inlogscherm van wordpress er uit ziet. Ik ben even naar de website van wordpress gegaan, en heb een paar inlogschermpjes uit de showcase gehaald, maar die vind ik niet echt lijken:
Ach, een inlog boxje helemaal in het center uitgelijnd.... ik vind die van jou dan niet enorm veel anders. Wel netjes, maar niet vernieuwend.
Mooi schermpje, heb je de layout in Photoshop gemaakt? Of is het een css layout? Wellicht interessant om even te delen hoe je het verder gaat gebruiken, html, css, etc? Handig voor de newbies die ook zoiets willen maken.
Het is niet zo heel spannend toch? Gewoon een body background image met die achtergrond kleur en outer glow. Dan gewoon een divje waar je netjes die schaduw in klust. Als je een beetje je best doet kan je deze ook nog variabel van hoogte maken.

Let wel op dat dit een draak is om netjes te maken in een IE 6 browser. Ik denk dat je dan het beste die outer glow weg kan laten en gewoon die schaduw op een niet transparant plaatje moet knallen. Dat houd 't allemaal wat schoner en netter :)

Reageren