Is de enige oplossing, of je zou met een css hack voor ie6 een gifje moet gebruiken. Dan ziet het er in ie6 er wat brakker uit.
Dit soort fixes zouden trouwens ook niet serverside kunnen
Komt windows ook. IE6 is een baggerbrowser, maar wordt nog wel veel gebruikt. Kan microsoft nu meer weinig aan doen. Het is voor ons wachten tot bijna niemand meer ie6 gebruikt. Ik denk nog een jaartje of 2
Je moet alles tussen de conditional comments zetten (<!--[if IE 6]><![endif]-->).
En je moet de elementen zelf aanroepen, dus de img in de footer en header enz.
Wanneer het een background-image is van de header zelf, dan moet je #header meegeven.
Dat het in oudere browsers van ms ook niet werkt is logisch. Er is een png ondersteuning vanaf ie7 Hopelijk komt ms eens met een forced update zodat ie 6 helemaal verbannen wordt. Zal een hoop geld schelen voor een hoop mensen....
Ja maar dat gebeurt niet. Ik zelf ontwikkel niet meer voor ie5.5 en lager. IE6 dus nog wel.
Je kunt de images ook een class geven en die meegeven in het script, zoals jij het zegt.
Dat denk & hoop ik ook :-), als je kijkt hoelang ik nu al weer bezig ben om dat normaal te krijgen..... nu doe ik het als hobby en maakt het niet zoveel uit, maar stel dat ik bij een bedrijf werk en mijn baas vraagt 40 euro per uur dan is dat een dure rekening die de cliƫnt moet betalen, eigelijk moeten we die rekening opsturen naar microsoft, maja waarschijnlijk zullen ze die niet betalen :p.....